20 Aralık 2013 Cuma

Bourjois Allık / 34 Rose D'or

 
 
 
 
Watsons'ta 31 aralık'a kadar Bourjois ürünlerinde %50 indirim olunca markanın merak ettiğim ürünlerinden olan allıklarından birini almıştım.
Tabi ben yine gittim pembe tonlu bir allık aldım ama bahanemde hazır böyle ışıltılı pembe allığım yoktu.:)
 Çok fazla ışıltılı allık kullanan biri değilim ama bu allığın rengine hafif ışıltısına bayıldım.
Bourjois'in allıklarının yapısı biraz sert öyle hemen fırçayla tek dokunuşla alamıyorsunuz rengi yoğun olarak almak için fırçayı allığın üzerinde fazlaca gezdirmeniz gerekiyor.
Allığın duruşu, görüntüsü Chanel allıklara çok benziyor tabi bu benzerlikte her iki markanın da aynı fabrika üretiliyor olmasından kaynaklanıyor olabilir.:)
Ambalajı minicik ki zaten allık 2,5 gram ama kısa sürede biteceğe de pek benzemiyor.
Allığın kapağını açınca içerisinden minik bir fırça çıkıyor ki pek kullanışlı olduğunu söyleyemeyeceğim.
 
 
Çok hafif ışıltılı, doğal bir pembeliği olan bu allığı çok sevdim cilde hoş bir canlılık katıyor.
 
Normalde allığın fiyatı 44 tl ama Watsons'ta halen devam etmekte olan %50 indirimle 22 tl'ye aldım.
Eğer sizde Bourjois'in allıklarını veya diğer ürünlerini merak ediyorsanız Watsons mağazalarında 31 aralık'a kadar sürecek olan %50 indirimle Bourjois markasının ürünlerini alabilirsiniz.
 

4 yorum:

  1. Renk ne güzelmiş!!! Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bourjois allıkların Lilas Dor rengi var bende de.Ambalajı ve kokusu gerçekten çok hoş ama ürünü almak iyice zorlaşıyor bir süre sonra.Umarım formül biraz değişmiştir ve aynı zorluğu yaşamazsın.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah canım artık olmadı kazıya kazıya kullanırım.:)

    YanıtlaSil