25 Aralık 2013 Çarşamba

Mac Mineralize Skinfinish Natural Pudra / Light

 
 
 
Cildim kuru-karma ve çok fazla pudra kullanan biri değilim daha doğrusu kullanamayan biriydim.
Ta ki bu pudrayı alana kadar MAC Msf'yi hem fondöten üzerine sabitleme amaçlı hemde tek başına kullanıyorum.
İncecik, ipek gibi yapısıyla azıcık fondötenimin üzerine Real Techniques pudra fırçasıyla geçmem fondötenimi gün boyu sabitlemek için yeterli oluyor.
Cildime nemlendiricimi sürdükten sonra Sigma F82 fırça ile Msf'yi uyguluyorum ve ortaya çok doğal, hoş bir görüntü çıkıyor.
Msf'yi yüzüme tek olarak Sigma'nın bu sık kıllı fırçasıyla yoğun olarak uygulasam bile pudranın yapısı ince olduğu için asla kışın fazlaca kuruyan cildimi germiyor.
Genelde kuru, kuru/karma ciltler pudrayı tek olarak pek kullanamazlar en azından ben kullanamayanlardandım.
Pudra cildimi germekle kalmaz bir de feci kuruturdu sonrasında da cildimde pul pul bir görüntü oluşurdu.
Fakat bu pudranın mineralli olması sebebiyle daha önceleri kullandığım pudralarda yaşadığım sorunları yaşamadım.
 
 
Msf'lerin renk skalası oldukça geniş 10 adet renk seçeneğinden cilt rengime tam uyan Light rengini aldım.
 
Yağlı ciltleri memnun eder mi? Parlamayı kontrol altına alır mı tam olarak evet diyemeyeceğim ama normal, kuru ve kuru/karma ciltlerin çok memnun kalacağı bir ürün.
Ve tabi tek başına kullanmak ve yoğun kapatıcılık istiyorsanız kapatıcılığı az olan bu pudra pek tatmin etmeyecektir.
 
Gramajının 10 gr olmasından dolayı bana uzun süre gideceğe benziyor.
 
Fiyatı 84 tl olan bu pudrayı tüm MAC mağazalarından alabilir ve www.maccosmetics.com.tr adresinden sipariş edebilirsiniz.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder