22 Aralık 2013 Pazar

Doritoslu Yeşil Salata

 
Aslında bu salatanın adı internette Meksika Salatası olarak geçiyor ama ben biraz daha farklı yaptığım için böyle bir isim koydum.:)
 
Malzeme:
 
Marul
Roka
Lollo Rosso pazar tabiriyle Akdeniz Kıvırcık:)
Mısır
4-5 adet taze Soğan
Çeri Domates
1 paket Doritos
 
Sos İçin:
 
Zeytinyağ
Limon
Nar Ekşisi
 
Önce yeşillikleri kaseye koyup üzerine 1 kutu mısır konservesini sonrada dörde böldüğüm çeri domatesleri ve son olarak taze soğanları doğrayıp ekledim.
Sonrasında ise sosu döküp tüm salatayı karıştırdım cipsleri en son koydum ki kıtır kalsınlar.
Aslında bu salataya Meksika Fasülye'de koyabilirsiniz.
 
Yeşil salata sevenlere önereceğim bir salata doritos'la daha da güzel oluyor.:)
 
 

2 yorum:

  1. Aa cok ilgincmis ama merak ettim gercekten ;)

    YanıtlaSil
  2. buna benzer bişiy yıllar evvel yapmıştım can sıkıntısından dolayı,gerçekten çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil