9 Aralık 2013 Pazartesi

MAC Allık / Peachykeen





Allıklarımın arasında ışıltılı olan 3 allıktan birisi ve alırken baya bir tereddütte kalmıştım.
Fakat alıp, kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim beni tereddüte düşüren ışıltılı olmasıydı ama asla abartılı simleri olan bir allık değil.
Bu allık MAC'in Sheertone Shimmer serisinde ki allıklardan ve içinde çok hafif ışıltılar var ve cilde sağlıklı bir görüntü katıyor ayrıca rengi de şahane duruyor.
Rengi tam bir şeftali diyemem pembe-şeftali karışı ve hafiften ışıltılı bir allık ve bu tonları, azıcıkta ışıltıyı seven herkese Peachykeen'i denemelerini öneririm.
Zaten MAC bu rengi için masum şeftali olarak tanımlamış kesinlikle katılıyorum her ten rengine gidebileceğini düşündüğüm şahane bir renk.



Oldukça pigmentli bir allık bu yüzden dikkatli uygulamakta fayda var.
Ben fazlaca beyaz tenli olduğum için hafif bir şekilde uyguluyorum.
Ve en doğal uygulamayı Real Techniques'in allık fırçasıyla yapıyorum diyebilirim.
Ayrıca kalıcılığı da çok iyi cildimde en uzun süre tazelemeden 8 saate yakın kaldı ve kalıcılığını, pigmentasyonunu, renginin güzelliğiyle kısaca her birşeyiyle benden tam not aldı ve sık kullandıklarım arasına girdi.:)

Allığın fiyatı 68 ve bu ürünü tüm MAC mağazalarından veya MAC'in internet sitesinden edinebilirsiniz.







2 yorum:

  1. Çok tatlı bir rengi var almamak için kendimi zor tutuyorum ama elimde yeterince allık olduğu için diyet yapıyorum =/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Benim bu tonda allığım hiç olmadığı için peachkeeyn'i severek kullanıyorum.:) Sağol canım;)

    YanıtlaSil