30 Ağustos 2013 Cuma

Yeni Alınanlar

Yakın bir arkadaşım 15 günlüğüne İngiltere'ye gidince vede istediğin birşey var mı diye sorunca bende hemen aklıma gelenleri istedim.
 
 
Maybelline'nin bu Fit Me serisi fazlasıyla övülüyor olunca bende kapatıcısını ve fondötenini istedim.
Bir de Color Tattoo'ların ülkemizde olmayan renklerinden birini yani Metalic Pomegranate'yi istedim ki gelince hemen bir mıncıkladım ve rengine bayıldım.
Umarım en kısa zaman color tattoo'ların tüm renkleri ülkemize gelir çünkü aklımın kaldığı birkaç rengi daha var.
Ve bir de Revlon'dan ruj ile lip butter istedim ki yanlışlıkla ruj yerine lip gloss geldi olsun böylece ilk kez Revlon'un lip glossunu denemiş olacağım.
Lip Butter'ın ise Cotton Candy rengini istemiştim ve rengine bayıldım çok tatlı bir renk pembe<lila karışımı değişik çok hoş bir rengi var.
 
 
Color Tattoo ile lip butter'ın rengi dayanamadım bir de böyle resimleyeyim dedim.:)
İşte benim ufacık siparişim buydu ve elime ulaşınca pek bir mutlu oldum en kısa zamanda ürünleri deneyip, yazılarını yazacağım.

16 yorum:

  1. gule güle kullan canım seçimlerin çok güzel renkler harika:)
    keşke bu ürünler ülkemizde de satılsa:(

    YanıtlaSil
  2. şahaneler güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Harikalar :) revlon rujun rengine bayıldım:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım:) ahh keşke satılsalarda bizde rahatça alsak.:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan umarım hepsinden memnun kalırsın. :) Evet keşke bizim ülkemizde de olsa.:(

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Melal'im. Benim Revlonlarımda yolda. Haftaya kavuşacağım inşallah. Yazılarını bekliyorum sabırsızlıkla :)

    YanıtlaSil
  7. T.g.f.b.t'cim inşallah canım:)

    YanıtlaSil
  8. Ohh süper makyaj kelebeği senin aldıklarınıda merakla görmeyi istiyorum.:)
    İnşallah hepsinin yazıları gelecek.:)

    YanıtlaSil
  9. Metalic Pomegranate ve Cotton Candy'ye bayıldııımmm. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Valla bende en çok bu ikisine bayıldım.:) sağol canım:)

    YanıtlaSil
  11. Tatto<3<3 güle güle kullanmalar tatlım,ne iyi ettinde tattoyu almıssın:)

    YanıtlaSil
  12. Sağol canım:) valla color tattoo'ların tüm renkleri ülkemize gelse sanırım bir çoğunu alırım.:)

    YanıtlaSil