12 Ağustos 2013 Pazartesi

Okudum... Sisle Gelen Yolcu - Jean Christophe Grange

 
Sisle Gelen Yolcu
 
Ben gölgeyim.
 Ben avım.
Ben katilim.
Ben hedefim.
Kurtulmak için tek çarem var: diğerinden kaçmak.
Peki ya diğeri de bensem?
*****
 
Aslında bu kitabı okuyalı uzun zaman oldu ama yazmaya ancak fırsat buldum.
Kitabı bir arkadaşıma verdiğim için mecburen internetten bulduğum görseli ekliyorum.
Jean Christophe Grange kitaplarını ayrı bir seviyorum şu zamana kadar çıkardığı tüm kitaplarını okuyanlardanım.
Ama bu kitap nedense beni sarmadı eski kitaplarındaki tadı bu kitapta bulamadım.
Konu güzel biraz karışık anlatımda iyi ama nedense sarmadı fakat yinede 5-6 gün içerisinde bitirdim.
Eğer Jean Christophe Grange'ın tarzını seviyorsanız veya bu tarz cinayet-polisiye romanlarını seviyorsanız bu kitabıda okuyun derim.
Fakat bana göre bu kitap asla Grange'ın en iyi kitabı diyemem.
 

2 yorum:

  1. Ben de okudum. Kendisinin bütün kitaplarını kaçırmam. Son kitabını tavsiye ederim Kaiken... Güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Kaiken'de alınacaklar listesinde elimde okunacak 2 tane kitap kaldı bitsin bi dolu kitap alacağım.:)

    YanıtlaSil