5 Ağustos 2013 Pazartesi

Nashi Argan Yağı

 
 
Argan yağı son yıllarda hem saç hemde cilt bakımında oldukça revaçta  hal böyle olunca bende argan yağlı ürünlere merak sarmaya başladım.
Nashi'nin bu yağını alana kadar bir dolu içeriğinde argan yağı olan ürün kullandım ama saf argan yağını hiç kullanmamıştım.
Ne yazık ki artık malumunuz olduğu üzere ince telli, kabaran, çabuk dolaşan, cansız saçlara sahibim ve bir de şansımı argan yağında denemek istedim.
Gelelim Argan yağını nasıl kullandığıma, banyodan sonra hafif nemli saça uyguluyorum.
Avucumun içine ceviz büyüklüğü kadar yağdan döküp sonrasında tüm saç boylarına sürüyorum.
Kırıkları onarma konusunda etkili mi bilemeyeceğim ama Argan yağını kullandığımdan beri saçımda yeni kırıklar oluşmadığını söyleyebilirim.
Saçlarıma verdiği parlaklık, hacim, saç uçlarımdaki kuruluğu gidermesi ve en önemlisi zaten aşırı yağlı olan saçlarımı yağlandırmamasına bayıldım.
Tabi bu ürünü asla saç diplerime sürmüyorum belki sürsem yağlandırır bu konuda kesin birşey diyemeyeceğim.
Ayrıca inanılmaz güzel bir kokusu var ve asla ağır bir ürün değil bittiği zaman büyük ihtimal yeniden alacağım.
 
Nashi'nin Argan yağını kuaförlerde bulabilirsiniz ama kuaförlerde fiyat biraz yüksek ben sachane'den 100 ml'lik boyunu 59 liraya almıştım.
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder