17 Ağustos 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo Krem Far - On And On Bronze

 
 
 
 Maybelline'in bu krem farlarını yazmayan blog kalmamıştır ve ben hep kullanamam diye almıyordum.
Ama son Watsons indiriminde dayanamadım ve Başak'ın serideki en iyisi bu renk dediği on and on bronze'u aldım.
Hatta alırken kullanamazsam birine veririm demiştim amma velakin kullanınca duruşuna, yapısına bayıldım.
Genelde krem far kullanmayı sevmem çünkü kısa bir zaman sonra göz kapağımda çizgi çizgi kötü bir görüntü oluşmaya başlar.
Fakat bu farlarda asla öyle bir durum söz konusu değil hatta bazsız bile 6-7 saat bozulmadan duruyor.
Ben bu farı azıcık göz kapağıma sürüp, alt kirpik diplerime kahve tonlarında kalem çekip, hafif bir rimelle göz makyajımı tamamlıyorum.
Ve ortaya çok doğal, hoş bir görüntü çıkıyor eğer sizde benim gibi bu farları hiç kullanmamışsanız güzel bir indirimde denk gelirseniz mutlaka bir tane edinin derim.
 
 
 Özellikle bu rengi çok doğal duruyor kullanamam dediğim renk artık vazgeçilmezim oldu.
Son olarak ülkemizde olmayan bir dolu rengi mevcut umarım en kısa zamanda o renklerde gelir hele birkaç renk var ki burada satılsa hemen alırım.:)
 
 
 

9 yorum:

  1. Bence en güzel renk ben de severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim kesinlikle bittikçe alınası bir ürün:)

    YanıtlaSil
  3. Kuzum diğer renkler nedense gözüme bu kadar hoş gözükmedi keşke ülkemizde olmayanlarda gelse:/

    YanıtlaSil
  4. canım , bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  5. Haber verdiğin için sağol canım hemen takibe alacağım.:)

    YanıtlaSil
  6. Bencede serideki en güzel renk. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler canım kesinlikle:)

    YanıtlaSil