9 Ağustos 2013 Cuma

Real Techniques Powder Brush / Pudra Fırçası

 
 
 
 
 Real Techniques'in bu fırçasında uzun zamandır gözüm vardı ama bir türlü almak kısmet olmamıştı.
Ve sonunda birkaç ay önce bu fırçaya sahip oldum gerçi sipariş ederken ya çok kullanışlı değilse diye tereddütlerim vardı.
Ama fırça elime ulaşınca kendisine bayıldım bugüne kadar kullandığım en büyük pudra fırçası diyebilirim.
Fırçanın bu kadar büyük olması sayesinde pudrayı tüm yüze uygulamak çok pratik oluyor.
Ayrıca çok yoğun ve yumuşacık kıllara sahip açıkcası yüzümde bu fırçayı gezdirmeye bayılıyorum.:)
Ben genelde transparan pudra uygularken kullanıyorum ve birkaç fırça darbesiyle tüm yüzüme pudrayı sürmüş oluyorum.
Eğer böyle büyük pudra fırçalarını seviyorsanız kesinlikle bu fırçayı tavsiye ederim.
 

3 yorum:

  1. Kesinlikle bunu da almalıyım

    YanıtlaSil
  2. Al kuzum al RT ocağımıza incir ağacı dikiyor.:)

    YanıtlaSil
  3. Ile de sipariş edebilirsiniz uluslararası nakliye www.myprettyfaceplace.com

    YanıtlaSil