30 Haziran 2012 Cumartesi

Yves Rocher ve Eczane Alışverişim


Yves Rocher'da %50'ye varan indirim olunca bende soluğu Marmara Forum Yves Rocher mağazasında aldım ve gördüğünüz ürünlerle çıktım.
Aslında almayı düşündüğüm birkaç ürün daha vardı ama şimdilik bu kadarıyla yetindim.
Şampuanı zaten severek kullanıyorum 2 tane birden alıp yedeklerim aynı şekilde kremimde yarıya geldi onuda indirimden istifade edip yedekledim.
Parlatıcı saç maskesi, saç iksiri ve peelingi ise ilk kez aldım umarım memnun kalırım.
İnositol vegetal gece kremi testerı ve parfümlü ıslak mendil testerıda aldım sağolsun Marmara Forum mağazasından ne zaman birşey alsam testerı eksik etmiyorlar kendilerine buradan bir kez daha teşekkürler.:)

Marmara Forum'da ki eczanedende uzun zamandır merak ettiğim vede ihtiyacım olan Avene Zone Stick aldım umarım memnun kalırım.
Ayrıca La Roche Posay nemlendirici testerı verdiler.:)

Bu gördüğünüz ürünlerin yazıları gelecek tabi tatil dönüşünden sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder