24 Haziran 2012 Pazar

Sigma E20 Fırça


Sigma'nın kullandığım ve çok beğendiğim fırçalarından bir diğeride bu Sigma'nın özellikle göz makyaj fırçalarına bayıldım en kısa zamanda göz makyaj fırçası eksiklerimi yine Sigma'dan alarak gidermeyi düşünüyorum.
Bu gördüğünüz fırçanın tam adı E20 Short Shader Brush özellikle alt ve üst kirpik diplerine far ve göz kalemini dağıtmak, dumanlı göz makyajı yapmak için kullanıyorum.
Ki zaten bu fırçanın amacıda dumanlı göz makyajı için olması.


Kısa ve ucu hafif yuvarlatılmış bir fırça gözü acıtacak şekilde aşırı bir sertliği yok ben özellikle üst kirpik diplerime göz kalemini gelişi güzel sürüp bu fırçayla dağıtıyorum ve sonuç şahane oluyor.


Uzun lafın kısası işini gayet iyi yapan çok güzel bir fırça hemde fiyatı yüksek değil 9 dolara Sigma'nın sitesinden sipariş edebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder