27 Haziran 2012 Çarşamba

La Roche Posay Anthelios Dermo Kids SPF 50+ Güneş Kremi


Oğluşum için geçen yaz başı aldığım bir kremdi içinde biraz daha var bende kalanları kendime sürüyorum oğlum için yeni bir krem alacağım.
Öncelikle yoğun olmayan, sürerken dakikalarca yedirilmek zorunda kalınmayan bir krem ayrıca kötüde bir kokusu yok.
Zaten bebekler-çocuklar için olan ürünlerin çoğu güzel oluyor dediğim gibi artık kalanını kendim kullanıyorum ve kullandıkça ayy bu ne güzel kremmiş deyip duruyorum.:)
Bir kesinlikle yüzünüzde beyaz bir tabaka oluşmuyor ki losyon değil krem yapılı bir ürün ama yedirilmesi oldukça kolay katı bir yapısı yok ve asla benim cildimde parıl parıl parlama gibi bir durum olmadı.
Tabi benim cildim kuruya dönük karma sadece yazın burnumun üzerinde parlamalar olur bu yüzden yağlı ciltlerde performansı ne olur bilemem.
Gelelim korumasına kesinlikle işini güzel yapıyor ben geçen yaz oğlum güneşin altındayken kullandım hatta kendi kremimi unuttuğum zamanlarda bende kullandım hatta şöyle diyeyim oğluma krem sürmek geçen sene işkenceydi avucuma döktüklerim ziyan olmasın diye kendime sürdüm durdum bu sayede kremin nasıl olduğunu anlamış oldum sonuç olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Bazen bebekler için alınan güneş kremleri yetişkinlerin kullandıklarından çok daha iyi olabilir yada şöyle diyeyim bazı kids güneş koruyuculardan daha memnun kalabiliyoruz.
Ayrıca krem hem uva hemde uvb koruması içeriyor uzun lafın kısası kuzularınız için alıp güvenle kullanabilirsiniz hatta kendinize de kullanabilirsiniz.
Bitince yenisini alır mıyım bu sene almayı düşünmüyorum çünkü aklımda Sebamed'in bebek güneş kremi var bir de onu deneyeceğim eğer ondan memnun kalmazsam yine La Roche Posay'a dönüş yapabiliriz.:)

Ürünün satış fiyatı 52.50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder