23 Haziran 2012 Cumartesi

Essence Kajal Göz Kalemi

Essence ürünleri Gratis'e gelince bende merak edip birkaç parça ürün aldım zaten Essence'nin en merak ettiğim ürünlerinden birisi göz kalemleriydi ilk tercihim bu kajal göz kalemi oldu diğer asansörlü göz kalemlerinide denemek istiyorum.


Aldığım renk behind the scenes çok güzel bir güzel bir gri daha doğrusu koyu füme diyebilirim ben bu renk kalemleri çok sık kullanıyorum bu sebeple elim direkt bu renge gitti.


Gelelim göz kalemine açıkcası yazın kullanabileceğim bir kalem değil çünkü çok yumuşak ve hemen akıyor kışın performansı nasıl olur bilmiyorum ama kalemi sürdükten 1 saat sonra hemen akmaya başladı ve bende kışın görüşelim diyerekten makyaj kutuma kaldırdım.

Sert kalemleri sevmiyorum ama bu kadarda yumuşak kalemler sürülürken iyi fakat gözde duruşu kısa süreli olabiliyor.


Diğer renklerini alır mıyım hiç sanmıyorum eğer sizde benim gibi meraktan almak isterseniz bu
Essence kajal göz kalemlerini 3.50 gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder