29 Haziran 2012 Cuma

Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse Off Formula


Yaklaşık bir aya yakındır bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum cildimi tahriş etmeden şahane arındırıyor.
Adındanda anlaşılacağı gibi krem gibi bir peeling içindeki tanecikleri mini minnacık asla cildinizi tahriş etmiyor ama işini de gayet güzel yapıyor.:)


Ben bu ürünü genelde makyaj yaptığım günün sonunda makyajımı temizledikten sonra kullanıyorum ve gerçekten cildimdeki kalan kirlerin arındığını cildimin mis gibi olduğunu hissediyorum.
Benim cildim kuru-karma-hassas bir cilt ve kullanım sonrası gerginlik, kızarıklık vs. gibi bir sorun yaşamadım.
Zaten normalde siyah noktalar için Yves Rocher'ın kayısılı peelingini kullanıyorum Clinique'nin bu peelinginin daha yumuşak yapıda olması sebebiyle haftada 2-3 kez tüm cildime uyguluyorum.
Bu seyahat boy ürün bittiği vakit tam boyunu almayı düşünüyorum.

Ürünün tam boy satış fiyatı 77 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder