29 Ağustos 2019 Perşembe

Beaulis Twist İt Asansörlü Göz Kalemleri


Beaulis markası Gratis mağazalarına yeni gelen uygun fiyatlı bir marka bende bu markadan ilk önce 2 tane göz kalemi almıştım.
Özellikle bordo renkte olan Dark Berry gördüğüm anda rengine vurulmuştum ve aldığımdan beri de sıkça kullanıyorum.
Diğeri kahve tonlu Copper ise çok güzel, sıcak bir kahve tonu tam günlük makyajlara uygun, sıkça kullanılacak bir renk.



Kalemler asansörlü olduğu için kalemtraşla açma derdi yok.
Yapıları yumuşak, kolayca uygulanıyor, akma vs. yapmıyor ve en güzel yanı da indirimsiz fiyatının bile uygun olması.
10.95 gibi bir fiyatı var ben %30 indirimde daha bi uyguna almıştım.
Beaulis'in bir de asansörlü olmayan göz kalemleri var ama onların testerını denediğimde biraz sert gelmişti.


Sol: Dark Berry Sağ: Copper

Eğer bu markayı merak ediyorsanız asansörlü göz kalemlerini ve özellikle Copper rengini kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.;)







2 yorum:

  1. Bu göz kalemlerinden Copper rengini sık sık duyuyorum ama bir türlü standda denk gelemedim. Günlük makyajımda kahverengi göz kalemi kullanmayı çok seviyorum, asansörlü olması da avantaj. Gratis'e uğradığımda mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben denedim bu kalemleri ama pek sevemedim; özellikle Berry renginin yapısı -benim aldığımın- baya kötüydü... zaten bir kaç denemeden sonra bu markadan bir şey almamaya karar verdim :) senin memnun kalmana sevindim, güle üle kullan Ayşe'cim!!!

    YanıtlaSil