26 Ağustos 2019 Pazartesi

Avon True Ultra Volume Maskara


Avon'un son çıkardığı makyaj ürünlerinden biri de bu maskaraydı.
Ürünün reklam yüzü Ezgi Mola ve dikkat  çeken de bir sloganı var ''Efsane bakışlar ancak Efsane bir maskarayla mümkün''
Fırça yapısı benim sevdiğim kıl yapılı fırçalardan ve biraz tombul, sık kıllı bir fırçası var.
Her kirpiği sarıp %100'e kadar dolgunluk veren, topaklanma yapmayan ve boşlukları doldurma özelliği ile dolgun kirpik görünümü vaadi olan bir ürün.


Tek kat kullanımda bile kirpikleri gayet güzel kıvırıp, tatmin edici bir uzunluk veriyor ama 2 hatta 3 kat uygulamada neredeyse takma kirpik görünümüne yakın bir görüntü elde ediyorsunuz.
Topaklanma yapmaması, kirpikleri birbirine yapıştırmaması güzel ama fırçası biraz büyük olduğu için uygulama yaparken hızlı hareket etmemek gerekiyor aksi takdirde göz kapağınıza bulaşması kaçınılmaz oluyor.


Yoğun yapılı bir ürün ve malesef kullanım süresi biraz kısa açıkcası benim maskaram 2 ay olmadan kurumaya başladı.
İndirimde döneminde alırsanız fiyatı oldukça uyguna geliyor performansı iyi olsun, fiyatı uygun olsun, 2-3 ay kullansam yeter derseniz bu maskaraya şans verin derim.;)

4 yorum:

  1. Fırça fena değil gibi. Denenebilir. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa Ayse cok merak ettigim bir maskaraydi bu benim. Denk gelirsem bakayim fircasi cok guzelmis😍

    YanıtlaSil
  3. çok beğenmiştim bu maskarayı avon maskaralar ile genelde anlaşıyorum ben..

    YanıtlaSil
  4. Bu maskarayı çok sevdim; fiyatı uygun olduğu için de kullanım süresinin kısa olmasına çok takılmamıştım. Güle güle kullan sen de, çok sevgiler!

    YanıtlaSil