27 Ağustos 2019 Salı

Maia Kozmetik Salatalık Özlü Kil Maskesi


Maia Kozmetik tarafından bir süre önce güzel bir paket gönderilmişti bu paketin içerisinde yer alan ürünlerden ilk denediğimi yazmak istedim.
Cildim kuru olduğu için pek fazla kil maskesi kullanmıyorum ama bu maskenin içerisinde salatalık özü olmasından dolayı etkisini çok sevdim.
Tek kullanımlık bir maske ama içerisinde 2 hatta 3 kez kullanacak kadar ürün var.



Gözenekleri gayet güzel açıyor, cildi arındırıyor ve en güzel yanı da kullanım sonrası aşırı bir gerginlik hissi oluşmuyor.
Ben duş sonrası uyguladım ve etkisini beğendim.
Genelde kil maskesi kullanacaksam sadece T bölgeme uygulardım ama bunun içeriğinde salatalık özü olmasından dolayı tüm yüzüme uyguladım ve bir sorun kızarıklık, hassasiyet vs gibi sorunda yaşamadım.


Cildiniz benim gibi kuru ise, kil maskesi sık kullanmıyorsanız bu tarz tek kullanımlık maskeleri tavsiye ederim.
Maia ürünlerini aktarlarda bulabilirsiniz.





3 yorum:

  1. hiç duymamıştım bu markayı ama kil maskelerini severim..

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım bu markayı, merak ettim :) Güle güle kullan Ayşe'cim!!!

    YanıtlaSil