16 Eylül 2019 Pazartesi

Bitenler ( 44 )

Tam 10 aydır Bitenler yazısı yazmıyorum daha doğrusu yazamadım tabi bu sürede bir dolu ürün bitti çoğu çöpe gitti bende şöyle bir son birkaç ayda bitirdiklerimden bir Bitenler yazısı yazayım dedim.
Blogda düzenli yazmayı beceremediğim tek yazı sanırım Biten ürünler:)


Haliyle çok fazla cilt bakım ürünü bitti ama 2 tane allık bitirmiş olduğum için de ayrıca mutluyum tabi bu bitenlerin yerine misliyle geri geldi.:)


Biota Misel Su: Çok severek kullandım ama malesef artık Biota ürünlerini bulamıyorum sanırım artık marka üretimi durdurdu.

Simple Misel Su: Pek memnun kalmadığım bolca kullanarak bitirdiğim bir ürün oldu, yeniden alınmayacak.

Caudalie Organik Üzüm Suyu Spreyi: Memnun kaldığım bir diğer üründe bu yazın sıkça kullandım cilde çok güzel nem veriyor.


Gulsha Rose Powder: Toz formda peeling tarzı bir üründü performansı güzel ama fiyatı yüksek olduğu için yeniden almadım.

Gulsha Gül Suyu: Bu kullandığım 2. şişeydi çok memnun kaldım ama yüksek fiyatından dolayı bunu da yeniden almadım.

Avene Köpük Temizleyici: Eczanede küçük boyunu görünce almıştım performansı baya iyiydi belki elimdeki ürünler azalınca yeniden alırım.

Avene Nem Maskesi: Güzel bir maskeydi kışın severek kullandım belki iyi bir indirimde denk gelirsem yine alırım.

The Ordinary HA Serum: Çok memnun kaldığım bir ürün bittikçe alıyorum.:)

Derma E Çok Amaçlı Bakım Yağı: Hem tırnak diplerime hem saç uçlarıma hem de zaman zaman cildime uyguladığım bir üründü.
Zaten Derma E ürünlerini çok seviyorum kullandığım tüm ürünlerinden hep memnun kaldım bu da çok iyiydi.

Darphin Exquisage Beauty Revealing Eye And Lip Contour Krem: Tester üründü ama en az 1 ay kullandım.
Verdiği nem başarılıydı ama tam boyunun fiyatından dolayı şimdilik almayacağım.

Caudalie Enerji Verici Göz Bakım Kremi: Yine tester bir ürün nemlendirmesi güzeldi belki iyi bir indirimde denk gelirsem alabilirim.

Creightons Maskeler: Her ikisini de beğenerek kullanmıştım ama sanırım artık Gratis'te Creightons'un cilt bakım ürünleri yok.

Hamilton Güneş Kremi: Çok çok memnun kaldığım bir güneş kremiydi geçen yaz kullanmıştım.
Hatta bitenler yazısında dursun diye atmadım.:)
Fiyatı biraz yüksek eğer indirimde denk gelirsem yeniden alabilirim.

Biota 59 Elements Nemlendirici: Çok sevdiğim bir nemlendiriciydi hatta bu biten 2. kavanozdu ama artık Gratis mağazalarında Biota markasının ne nemlendiricisini ne de çok memnun kaldığım misel suyunu bulabiliyorum.:/

Maia Kozmetik Salatalık Özlü Kil Maskesi: Kuru ciltler için çok güzel bir maskeydi.
Aktarlarda bulabilirsiniz uygun fiyatlı performansı iyi bir ürün.

Beyond Nemlendirici Tester: Güzel ama kuru ciltler için yetersiz nemlendiricilerdi.


Farmasi Çay Ağacı Yağı Özlü Duş Jeli: Kokusundan ötürü pek beğenmediğim bir duş jeliydi bu sebeple yeniden almadım.

Biorichi Argan Yağlı Duş Jeli: İçeriği temiz bir üründü üzerinde yazan Organik ibaresi lafta değil yani bu bittikten sonra 1 tane daha aldım sonrasında almadım ama indirimde denk gelirsem yine alırım.
Biorichi markasına ait ürünleri www.ptr.com.tr adresinden inceleyebilirsiniz.

Thalia Love of Peony Duş Jeli: Şahane kokusu olan ve içeriği temiz bir duş jeliydi.
Eğer çok uyguna yine denk gelirsem birkaç tane birden alırım.



Procsin Butter Cream: Kışın kuru cildimi çok güzel nemlendirmişti.
İçeriği çok temiz olmasa da nemlendirmesi başarılı bir üründü.

Thalia Love of Peony Vücut Losyonu: Kıştan çok bahar ve yaz aylarında kullanılacak bir nemlendirici en azından cildi benim gibi çok kuru olanlar için.
Yine duş jeli gibi şahane bir kokusu var.

Avon Footworks Ayak Kremi: Yoğun yapılı bir krem eğer çok kuru topuklarınız varsa gayet güzel nemlendiriyor.



Revox Saç Kremi: Memnun kaldığım bir saç kremiydi hatta evde açılmamış bir tane daha var.

Revox Saç Serumu: Doğum sonrası dökülen saçlarımı baya bi toparladı eğer saçlarınız çok dökülüyorsa denemenizi öneririm.

Revox Hair Therapy: Banyo sonrası saça uygulanan, durulanmaya bir üründü yine memnun kaldığım bir saç ürünüydü.

Botanicals Kişniş Güç Kaynağı Serum: Güzel ama şahane diyemeyeceğim bir ürün eğer çok dökülme problemi vs yoksa beğenirsiniz.

Elseve Saç İçin Kil Maskesi: Saç için maske fikri değişik geldiği için merakımdan almıştım.
Başarılı bir ürün ama bana biraz uğraştırıcı geldiği için yeniden almadım.



Vee biten makyaj ürünlerim:)

Gosh Allık: Rengi çok güzeldi ve hızlıca bitti tabi bunda deli gibi tozutmasının da payı var.
Keşke Gosh ülkemizden çekilmeseydi sevdiğim birkaç ürünü vardı.

Alverde Allık: Temiz içerikli bir marka ve allık çok güzeldi.
Mat bir şeftali rengiydi, çok pigmentli değildi ama dokusu, görüntüsü süperdi.

Essence Şeffaf Kaş Maskarası: Bittikçe aldığım 2 üründen biri diğeri Wet n Wild'ın ürünü hangisini uygun bulursam onu alıyorum.:)

Avon Supreme Length Nourishing Mascara: Kullandığım en kötü Avon maskaraydı desem abartmış olmam.
Tek diyeceğim budur.

Avon Big&Extreme Mascara: Beğendiğim bir maskaraydı hatta kahverengisini de almıştım.

Avon Big&Multiplied Mascara: Bu da güzel bir maskaraydı günlük kullanım için yeterliydi ama bir maskaradan daha fazlasını bekliyorsanız pek tatmin etmeyecektir.

Clinique High İmpact Göz Kalemi: Çok memnun kaldığım, akmayan bir göz kalemiydi ama yüksek fiyatından ötürü yeniden almam.

Gosh Göz Kalemi: Bende bunun bir de lacivert rengi vardı performansı güzel kalemlerdi ama malesef bittiler.:/


Yeni biten ürünler baya birikti onların yazısını da en kısa sürede yazmayı umut ediyorum.:)

Sevgiler...



2 yorum:

  1. Bence 11 ayda iki allık çok güzel bir skor; bunu belirterek başlamak ve tebrik etmek istedim! Diğer ürünler de baya başarılı duruyor boyut olarak. Thalia ürünlerini beğeniyorum ben de, özellikle bu serisi çok güzel! Yeni gelenleri de güle güle kullan Ayşe'cim, çok öperim!

    YanıtlaSil
  2. Bitenler yazılarını okumayı seviyorum, yeni ürünler keşfetmemi sağlıyor. Buradan da ilgimi çekenler oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil