22 Şubat 2019 Cuma

Origins Drink Up 10 Minute Mask


Origins Sephora'larda satılan en beğendiğim markaların başında geliyor diyebilirim.
Bu maske de markadan ilk aldığım üründü zira bitmesine çok az kaldı.
İçeriğinde cildi neme doyuran yosun özü bulunuyor ayrıca aydınlık görünüm için de kayısı çekirdeği yağı var.
Beyaz krem kıvamlı, kolay uygulanan bir ürün eğer cildiniz benim gibi çok kuruysa sürdükten bi 5 dakika sonra maske cildinizde tarafından emilmeye o beyazlık gitmeye başlıyor.


Gerçekten cildi nemlendiren, nem hissini veren bir maske hatta üzerinde 10 dakika yazsa da ben bazen 15-20 dakika bile cildimde tutuyorum sonuç dahada güzel oluyor.
Bazen gece yatmadan önce bazen de makyaj yapmadan önce uyguluyorum özellikle kış aylarında makyaj öncesi uygulayınca neme doymuş ciltte fondöten ayrı bir güzel duruyor.

İçerik:


Tüm Sephora mağazalarında, Sephora Online'da ve Zorlu Avm'de Origins mağazasında bulabilirsiniz.
Ben aldığımda fiyatı daha uygundu ama sanırım şimdiler 145 tl civarında olması lazım.



7 yorum:

  1. markanın fiyat politikası biraz fazla bence o yüzden henüz bir şey almadım..

    YanıtlaSil
  2. Origins drink up maskeyi hiç kullanmadım. Şu an için fiyat oldukça yüksekmiş evet güzel bir indirime denk gelirim belki :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yıkanabilir nem maskelerini çok efektif bulmuyorum ama fondötenden önce cildi neme doyurması fikri hoşuma gitti. Aklımda olacak, zira Origins benim de çok sevdiğim cilt bakım markalarından biri. Çok öperim canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Yıkanarak arındırılması gereken nem maskeleri benim cildimde etkili olmuyor ama Origins'in bu maskesinin çok seveni olduğunu biliyorum. Markayı da oldukça sevdiğimi düşünürsem, belki bir sette denk getirip deneyebilirim.
    Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ben de henüz denemedim ama nemlendirmesi iyiyse alabilirim

    YanıtlaSil
  6. ben de not aldım hemen teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  7. Bu markayı ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil