14 Şubat 2019 Perşembe

Catrice Tekli Far - 090 Life On High Heels



Catrice sevdiğim drugstore markalardan malesef son aylarda fiyatları biraz yükselse de zaman zaman beğendiğim ürünleri oldukça alıyorum.
Keşke Rossmann Catrice markasında arada bir güzel indirimler yapsa neyse gelelim bugünün konuğu olan bu güzel tekli fara rengine vurulup almıştım.:)
Şahane bir mürdüm tonu, yapısı ise yumuşacık içerisinde ışıltıları var ama asla sim değil, zarif ışıltılar.



Bazsız bile kalıcılığı iyi olan farlardan en güzel yanı da başka renkte farlar ile rahatça karışması.
Ben hem gölgeli göz makyajında hem de tek olarak alt kirpik diplerime bir fırça yardımı ile sürüp sonrasında hafifçe siyah kalem geçip dağıtarak kullanıyorum her türlü ortaya çıkan görüntü güzel oluyor.

Ben 10-15 tl civarına almıştım diye hatırlıyorum ama şimdi fiyatı 20 lira diye hatırlıyorum.
Eğer bu tonları seviyorsanız Rossmann'da Catrice standına bakın derim.:)




4 yorum:

  1. Catrice'in tekli farları baya güzel bence de, bu rengi de bir harikaymış! Güle güle kullan Ayşe'cim, çok öperim!

    YanıtlaSil
  2. Ayse bu farin rengine bayildim ben😍😍 Ay mutlaka bakicam buralarda ins bulurum. Coook sevdim

    YanıtlaSil
  3. Bu tonlar tam benlik 😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. güzel bir renk ama tekli far almamaya kararlıyım artık :-))

    YanıtlaSil