18 Şubat 2019 Pazartesi

Avon Far Away Parfüm ve Vücut Losyonu


Bir süre önce Avon üç üründen oluşan bu güzel yılbaşı paketini göndermişti.
İçerisinde Avon'un kült parfümlerinden Far Away ve Far Away'in Vücut Losyonu bir de Planet Spa serisinin maskesi vardı.
Bugün size parfümü ve vücut losyonunu anlatacağım maske bir başka yazıda olacak.;)


Püskül detaylı şişesiyle yıllardır Avon'un en bilinen, en aşina olunan parfümlerinden birisi Far Away hatta bana 15-16 yaşlarımı hatırlatıyor.
Annemin arkadaşlarından bu parfümü kullananlar vardı ne zaman bu parfümü koklasam beni eskiye götürür.
Neyse gelelim parfüme benim için biraz yoğun ve ağır bir koku ama yakışan tende duruşu efsane diyebilirim.
Oryantal ve çiçeksi bir koku şekerli değil ama hafif baharatlı kalıcılığı oldukça iyi.
Zarif ve kadınsı bir koku benim için sonbahar-kış kokusu diyebilirim.
Hafif bir parfüm değil özellikle yoğun, kalıcı kokuları sevenlere göre eğer bu tarz kokuları seviyorsanız Far Away'i deneyebilirsiniz.



Vücut Losyonu ise yoğun yapılı ve çok nem veren bir krem diyemem eğer cildiniz çok kuru ise nemlendirmesi pek yeterli gelmez.
Fakat parfümüyle kullanılınca hem parfümün kalıcılığı artıyor hem de buram buram Far Away kokuyorsunuz.;)

Parfümün indirimsiz fiyatı 107 tl, vücut losyonu ise 27 tl fakat hem parfüm hem vücut losyonu sık sık indirime giriyor hatta bazen avantajlı paketler de oluyor.


7 yorum:

  1. Önemli ipuçları ve kullanıcı deneyimi içeren yazınız çok faydalı olmuş tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Avon'un en net bildiğim parfümü Far Away :) Lokomotifi de odur bence. Biraz ileri yaş ve ağır bir kokusu olsa da, katalogda denediğimde sevmediğimi düşünmedim mesela. Güle güle kullan Ayşe'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  3. parfüm şişelrine bayılıyorum...bu da nefismiş...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Far Away'i sevmiyorum ama çok kalıcı bir koku, gitmiyor. Bitse bile şişesi aylarca kokuyor :)

    YanıtlaSil
  5. Far away zamn zaman çok yoğun gelse de sevdiğim Avon parfümlerden :)

    YanıtlaSil
  6. Basak gibi benimde net bildigim parfumlerinden bu.. Halam asiri severdi ama bana kokusu agir gelirdi.. yakin bir zamanda kokladim yine.. aslinda cok guzel ama bana agir geliyo.. Gule gule kullan 💙💙

    YanıtlaSil
  7. yılların eskitemediği parfüm :))) oldukça severim bu parfümü

    YanıtlaSil