3 Nisan 2015 Cuma

Urban Decay Ürünleri!

Madem 25 Nisan'dan itibaren Urban Decay ürünleri Sephora mağazalarında satılmaya başlanacak o vakit elde ki ürünleri tek bir yazıda toplama vaktidir.
Öyle çok vazla UD ürünüm yok ben nacizane iki-üç tavsiyede bulunacağım.
Ama bi gelse de alsam dediğim göz kalemleri, Naked paletlerin 1.si, rujları var.
Tabi merak ettiğim başka paletleri, fondötenleri de var umarım Urban Decay 32 kısım tekmili birden gelir evde bıraktıkları kardeşleri olmaz da bizde doya doya tüm ürünlerini mıncıklarız.:)




Benim elimde Naked 3 palet, Vice 3 palet ve Primer Potion far bazı var.
Bu 3 ürünün de tek tek yazısı blogda mevcut etiketlerden Urban Decay'a tıklarsanız okuyabilirsiniz.

Naked 3 palet çok güzel pembe tonlu bir palet benim için tam günlük makyaj renkleri, tek bir rengi hariç hepsinin yapısı çok güzel hele bir de baz ile uygularsanız ortaya şahane renkler çıkıyor.
Zaten ben bu paletin en başta ambalajına bayılıyorum o nasıl güzel bir renktir.:)
Eğer ki bu tonları seviyorsanız ve elimde bir-iki tane far paleti olsun yeter diyorsanız Naked 3'e mutlaka bakınız.

Bir diğer çok sevdiğim paletim ise Vice 3 palet malesef bu ürün Limited ama Sephora bu paleti de sınırlı stokla getirir mi bilemiyorum.
Olur da gelirse kaçırmayın derim renkler şahane, yapıları Naked 3 gibi gayet iyi tabi hafiften bir tozutma sorunu var ama asla can sıkıcı boyutta değil.

Ve son ürün Primer Potion far bazı kesinlikle bu markadan alınacak ilk ürün diyebilirim.
İyi ve kalıcı bir göz makyajının sırrı sağlam bir baz kullanmaktan geçiyor.
Bu baz ile göz makyajınız siz silene kadar milim oynamıyor hele bir de yağlı göz kapaklarınız varsa bu baz ile göz makyajınız saatlerce bozulmadan kalacaktır.
Ben bu bazı Almanya'dan arkadaşıma sipariş etmiştim hatta çabucak biter sonra nasıl bulacağım korkusuyla azıcık azıcık kullanıyordum artık Urban Decay yola çıktığına göre gönül rahatlığıyla kullanabilirim nasılsa artık ulaşması zor olmayacak.:)

25 Nisan'ı ve sonrasını iple çekiyorum ve kendimi Nars Dual-İntensy palet ve Too Faced Chocolate Bar paleti almadığım için tebrik ediyorum.:)
Çünkü onlardan birini alsaydım UD için daha az bir bütçe ayıracaktım ama Urban Decay gelince Sephora mağazasında gönül rahatlığıyla dağıtabilirim.:)

Siz Urban Decay geldiği vakit hangi ürünleri almayı düşünüyorsunuz??

7 yorum:

  1. sephora şuan UD'den neyi getirse alacak gibiyim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama özellikle göz kalemlerine, Naked 1 ve Naked Basics paletlerini kucaklayıp almamak için kendimi zor tutucim.:))

      Sil
  2. Hot Now olarak getirdiğinde Naked 2 ve Primer Potion'u almış, Basics'i beğenmemiştim. Şimdi göz kalemi seti ile Basics 2'ye bakarım gibi geliyor. Perversion makarasını da merak ediyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basics2 benim ilgimi çekiyor ama tabi yakından görmek lazım Naked1 uzun süredir aklımda canlı kanlı görünce alır mıyım bilmiyorum.:)

      Sil
  3. Ben de sabitleyici spreyini almayı düşünüyorum, bi an önce gelse de standlarda parmaklasak :)

    YanıtlaSil