28 Nisan 2015 Salı

Darphin Hydraskin Serum



Eğer ki cildiniz kuru veya kuruya dönük karma ise ve kış aylarında fazlaca kuruyor ise mutlaka nem serumu kullanmakta fayda var.
Ben daha önce nem serumu kullanmamıştım ve tercihim tesadüfen de olsa Darphin'in bu gördüğünüz ürünü oldu.
Nem serumu kullandığım süre boyunca soğuklarda cildim pamuk gibi gezdim.
 Her gece yatmadan önce 3 damla ürünü avucumun içine sıkıp, karıştırıp tüm cildime ve boynuma yayıyorum tabi göz çevreme asla değdirmiyorum.
Cildim ürünü emdiği zaman sonrasında nemlendiricimi sürüyorum ve sabah cildim yumuşacık uyanıyorum.
Cildi yağlı olanlar belki serum sonrasında nemlendirici sürmeyebilir ama kuru ciltler nemlendirici ile kullanabilirler bende sivilce vs. yapmadı.
Rahatsız edici bir kokusu yok ayrca cam ve pompalı bir şişede olmasını çok iyi böylece daha hijyenik oluyor.
Bir başka sevdiğim yanı da sürdükten sonra cildime yapış yapış bir his vermemesi oldu.

İçerik:


İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu ve büyük ihtimal önümüzde ki kış yeniden alacağım.
Artık bundan sonra her kış nem serumu kullanmayı ihmal etmeyeceğim.

Serumun fiyatı 180 lira civarı olması lazım diye hatırlıyorum.




4 yorum:

  1. Azicik bir miktari yetiyor sanirim. Ben de onumuzdeki kis icin dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım azıcığı yetiyor bundan böyle her kış nem serumu kullanacağım cildim kuruya dönük olduğu için erken kırışıklığın önünü nem ile alabilirim.:)

      Sil
  2. eşimin cildi yaz kış farketmiyor hep kuru :) ona alayım diyecem ama çok pahalıymış ehuheh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru ciltler yazın da nem serumu kullanabilir ama daha uygun fiyatlı nem serumları da var Bioderma'nın nem serumunu kullanıp, memnun kalan bir dolu yorum gördüm istersen Bioderma'ya bir bak.

      Sil