24 Mart 2015 Salı

Estee Lauder Enlighten Even Effect Skintone Corrector


Henüz çok yeni çıkan benim de tesadüfen aldığım bir ürünle karşınızdayım.
Sephora'da Estee Lauder'ın BB kremine bakarken tenime uygun renk kalmadığı için orada ki görevli bana bu gördüğünüz EE kremi önermişti.
Açık rengi de tenime yarım ton kadar koyu gelse de merak edip almıştım.



Peki nedir bu EE Krem bakın Estee Lauder bu krem için neler demiş:

Ürün Özellikleri

Her gün, bu güçlü buluş ciltte lekelere, renk değişimine ve diğer kusurlara neden olan hasarlara karşı cildi korur. YENİ Enlighten üç güçlü savunmayla günlük çevresel hasarların etkisini en aza indirir - UV ışınlarına karşı korur, kirliliğin neden olduğu hassasiyetlere karşı korur ve serbest radikallere karşı korur.

Ürün Avantajları

Günlük hasarlara karşı korumanın ilk adımı olan bu eşsiz EE krem UV ışınlarına, kirliliğin neden olduğu hassasiyetlere ve radikal hasarlara karşı günlük koruma sağlar. Scutellaria Baicalensis saf ve güçlü özü olan Baicalin, aşırı pigmentasyon ve koyu lekelerin oluşmasını tetikleyen kirlilikten kaynaklı hassasiyetleri en aza indirir. Daha güçlü etki için, renk düzeltici pigmentler içeren bu yumuşak, sıvı krem eşit cilt tonu yaratır ve cilde anında parlaklık kazandırır. Her cilt tonuna uyumlu 3 rengiyle YENİ Enlighten Even Effect Skintone Corrector SPF 30 doğal ışıltılı bir bitiş sağlar.

Ürün Kullanımı

Geceleri, YENİ Enlighten Dark Spot Correcting Night Serum uygulayınız ve Enlighten Even Skintone Correcting Crème ile cildinizi temizleyiniz. Gündüzleri, tek başına veya fondöten altında kullanılabilen YENİ Enlighten Even Effect Skintone Corrector SPF 30u YENİ Enlighten Dark Spot Correcting Night Serumdan sonra uygulayınız. Ekstra nemlendirme için, EE kremin altına YENİ Enlighten Even Skintone Correcting Crème uygulayabilirsiniz.

*****

Cildimde öyle çok fazla kapatılacak bir leke vs. olmadığı için bu kremi denemek istedim.
İlk önce sürünce rengi hafif koyu gibi duruyor ama 10-15 dakika içerisinde tenimle bütünleşiyor ve sorun olmuyor.
İçeriğinde SPF30 içermesi benim için en büyük artısı oldu yani güneş kremi kullanmadan tek başına bu ürünü kullanabileceğim.
Cildimde ki renk eşitsizliğini nötrlüyor, kapatıcılığı çok yok o yüzden cildimde kapatacağım yerler var ise öncesinde concealer kullanıyorum.
Kuru-karma bir cildim var şimdilik pudra kullanmadığımda bile parlama sorunu yaşamadım.
Bu kremi kullanırken en iyi sonucu sünger ile uyguladığımda aldım ve üzerine hafif bir pudra geçtiğim zaman kadifemsi, doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Yani pudrayı t bölgemde parlama olmaması için değil azıcıkta olsa kapatıcılığı artsın diye uyguluyorum.
MAC'in MSF Natural pudrası ile EE kremin uyumunu çok seviyorum.:)
Fondöten altına bir kez denedim yine güzel bir sonuç verdi ben YSL Tocuh Eclat fondötenimin altına kullandım ve ortaya daha kadifemsi, kapatıcılığın biraz daha fazla olduğu bir sonuç çıktı.
Malum Touch Eclat kapatıcılığı yüksek bir fondöten değil bu yüzden iki ürün birbiriyle güzel anlaştı.
Ama ben genellikle tek başına kullanmayı tercih ediyorum çünkü böyle kullanmayı daha çok sevdim.
Malesef yoğun bir kokusu var cildime sürdükten sonra koku falan pek hissetmiyorum ama ilk sürdüğüm esnada ki koku biraz rahatsızlık veriyor.





Eğer ki cildinizde kapatılacak yoğun leke vs. varsa bu ürün tek başına asla yeterli gelmeyecektir üzerine mutlaka fondöten uygulamanız gerekecektir.
Ben cildimde ki verdiği doğal, canlı görüntüyü sevdim ve kullanımının pratik olması, t bölgemde parlama yapmamasını da beğendim.
Tabi yaz aylarında ki performansı ne olur, t bölgesine parlama yapar mı bilmiyorum.
Ama BB ve CC kremlerden öyle aman aman bir farkını görmedim tabi uzun vadede ciltte lekelerin oluşmamasına ve hali hazırda olan lekelerin azalmasına ne gibi bir etkisi var bunu ancak ürün bitince gözlemleyebileceğim.

Ürünün fiyatı 116 lira ben %20 indirimde biraz daha uyguna almıştım.
Eğer yeni ürünler denemeyi seviyorsanız veya bu ürünün lekelere etki etme gibi bir özelliğini olması dikkatinizi çektiyse deneyebilirsiniz.

*****

1 yorum: