26 Mart 2015 Perşembe

Essence Rujlarım

Uygun fiyatlı markalar arasında sevdiğim markalardan biri de Essence her ne kadar kullandığım ürünlerinden beğenmediklerim olsa da bazı ürünlerini çok seviyorum.
Bunların başında da rujları geliyor özellikle Long Lasting serisinin rujlarını oldukça başarılı buluyorum.
Kendime yakıştırdığım renkler az olduğu için Essence'in sadece 3 tane rujuna sahibim işte bende bu rujları tek bir yazı da toplamak istedim.



Soldan sağa: All About Cupcake, Long Lasting Serisinden 07 Natural Beauty ve 06 Barely There

İlk sırada ki rujun rengine bayılıyorum tam yazlık bir rengi var.
Evet kalıcılığı çok iyi değil ama yapısı yumuşacık, kolayca sürülüyor.
Ne yazık ki bu seri biraz eski ama olur da Gratis ve Rossmann mağazalarında bu rengi bulursanız kaçırmayın derim.

İkinci sırada ise rengine bayıldığım bir diğer ruj var.
Çok doğal, sade bir duruşu var rengi hafiften gül kurusuna bakıyor ve ben bu tonda ki rujları çok seviyorum.
Yapısı yumuşacık ve kalıcılığı All About Cupcake'e nazaran bir tık daha iyi yani birşey yenilip, içilmediği takdirde 2-3 saat silinmeden kalıyor diyebilirim.

Son sırada ise benim için kışlık bir renk olan ve beyaz&buğday tenlilere çok yakışan Barely There var.
Kızıl&kahve karışımı bir renk ama kızıllık ağır basıyor ve dudakta asla abartılı durmuyor.
Ben pek kırmızı-bordo tonlarını kendime yakıştırmam ve bu sebeple de uzak dururum.
Ama bu rujun tonu, duruşu çok hoşuma gidiyor ve 07 numara için dediklerim bunun için de geçerli yapısı yumuşak, kolayca sürülüyor ve kalıcılığı ise aynı 07 gibi 2-3 dudakta kalıyor.


Soldan sağa: All About Cupcake, 07 Natural Beauty, 06 Barely There

İşte elimde ki Essence rujlar bunlardı üçünü de severek kullanıyorum.
Eğer ki uygun fiyatlı ruj arıyorsanız özellikle Long Lasting serisine bakmanızı öneririm.
Long Lasting serisinin rujları 8.50 tl diğer seri ise 6-7 lira civarında olması lazım diye hatırlıyorum.
Bu aralar Gratis'e Essence rujların yeni Nude serisi geldi bunu da hatırlatmadan geçmeyeyim.

Sizin Essence'den beğendiğiniz rujlar hangileri??







8 yorum:

  1. yazı için teşekkürler all about cupcake rujunu çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. All about cupcake hemen hemen her makyaja uyan çok güzel bir renk :)

      Sil
  2. Renkler güzelmiş 03 numarası benim favorim genelde koyu tonlar kullanıyorum rujda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 03'e bakmadım herhalde koyu olduğu için es geçtim keşke long lasting serisinde daha çok renk çıkarsalar.:)

      Sil
  3. Long Latin serisni bende çok seviyorum.Eski seri içinde de Al About Cupcake favorim! :)

    YanıtlaSil
  4. 06 ve 07 bende de var ikiside günlük kullanılabilecek çok güzel renkler yapılarınıda seviyorum keşke biraz daha kalıcı olsalar

    YanıtlaSil
  5. Natural Beauty ve On the Catwalk benimkilerde :)

    YanıtlaSil