19 Mart 2015 Perşembe

Artemis Doğal Burç Kremi

 
Geçtiğimiz günlerde bu gördüğünüz şık paketi aldım ve bu paket sayesinde burç kremleri ile tanıştım.
Ne mi burç kremleri o zaman bu yazıyı okumaya devam ediniz.:)
 
 
 
Burcumun kreminin ambalajı böyle canlı ve eğlenceli özellikle paketin arkasında ki yazıya bayıldım.
Yay burcunu ne güzel anlatmış çok beğendim.:)
 
 
 
İçeriği olabildiğince temiz ve doğal olan bu krem 50 ml'lik bir ambalajda geliyor.
Pompalı bir şişesi var ki bu hem kullanım açısından pratik hem de böyle ambalajları daha hijyenik buluyorum.
Yay burcuna özel doğal avokado, hindistancevizi ve macadamia yağları içeriyor.
Paraben, alkol, renklendirici ve metal içermiyor yani içeriği oldukça güzel.
 
 
Çok kalın yapılı, zor uygulanan, sürdükten sonra elleri yapış yapış yapan bir krem değil.
Ben bu kremi daha çok ellerim için kullanıyorum ve 2-3 kere sıkmak yeterli oluyor ve çok kolay bir şekilde cilde yediriliyor.
Kremi ilk sürdüğüm anda ellerimi yumuşacık yapması güzel ama ne yazık ki bu soğuklarda benim fazlasıyla kuru ellerimde o nem hissi fazla uzun sürmedi.
Evet 2-3 saat boyunca, ellerimi yıkamadığım müddetçe nemi kaybolmadı ama sonrasında azaldı.
Sanırım bahar ve yaz aylarında bu krem yeterli olacaktır ama kışın soğuğunda bana yetmedi.
 
İçerik:
 
 
Ve gelelim ürünün en sevdiğim yanına hayvanlar üzerinde deney yapılmaması ve vegan olması.
Eğer ki vegan ürünleri kullanmayı tercih ediyorsanız ve kullandığım ürünün içeriği olabildiğince temiz olsun diyorsanız burçkremlerini deneyebilirsiniz.
 
Her burcun bir kremi var ve siz de bu kremleri incelemek, satın almak isterseniz www.burckremleri.com adresinden ürünleri inceleyebilirsiniz.
 
 
 
 
 

1 yorum: