12 Kasım 2013 Salı

Oriflame Soft Diffuse Toz Eye Liner

 
 
Oriflame'nin ekim ayında yeni satışa sunduğu bu ürünü fazlasıyla merak ettim ve denemek için Brown Mauve rengini aldım.
Yapısı, kalıcılığı oldukça iyi bir ürün ama en büyük eksisi toz olmasından dolayı fazlasıyla dökülüyor olması.
Hatta 2. resimde yere döküldüğünü görebilirsiniz ben bu ürünü kullanırken önce göz makyajımı tamamlayıp sonrasında ten makyajımı uyguluyorum.
Yumuşak ve kolay sürülebilir yapısı sayesinde çok güzel dumanlı göz makyajı yapılıyor.
Hem eyeliner kolay çekiliyor hemde göz kapağına ince bir hat çekip fırçayla dağıtınca ortaya çok hoş dumanlı bir göz makyajı çıkıyor.
 
 
Her ne kadar katalogda mora bakan bir renk gibi dursada deneyinde koyu bir kahve olduğunu gördüm.
Ürünün 3 rengi mevcut grimsi bir siyah ve yeşile bakan 2 rengi daha var.
 
Dökülmesi haricinde herhangi bir eksisi olmayan güzel bir ürün fiyatı ise indirimde 10.90
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder