13 Kasım 2013 Çarşamba

L'occitane Shea Temizleme Sütü

 
Genelde jel yapılı temizleyicileri kullanmayı seviyorum hatta köpük temizleyicilerde sevdiklerimin arasında diyebilirim.
Ama L'occitane mağazasında ki görevli bayan Shea'lı bu temizleme sütünü çok övünce bende kış aylarında kullanmak için deneme amaçlı 50 ml'lik boyunu aldım.
Cildi temizlemesi, arındırması ve süt kıvamında bir ürün olduğu için cildimi germemesini sevdim.
Diğer temizleyicilerin aksina bunu makyaj pamuğuna azıcık koyup tüm cildimi temizliyorum.
Kullanım talimatında durulama gerektirmez desede ben mutlaka cildimi ılık suyla yıkayıp sonrasnda tonikliyorum.
 
 
Genelde her gün makyaj yapan birisi değilim ve ten makyajı yaptığım zamanda cildimi makyaj temizleyici ile arındırıp sonrasında bu ürünle temizliyorum.
Kalan makyaj artıklarını gayet güzel temizliyor açıkcası L'occitane'nin bu ürününü çok sevdim.
Ama benim için sadece kış aylarında kullanılacak bir ürün yazın cildimin t bölgesinde parlama olduğundan ötürü jel kıvamlı ürünleri tercih ediyorum.
Fakat temizleme sütlerini seviyorsanız 50 ml'lik küçük boyunu alıp bu ürünü deneyebilirsiniz.
 
50 ml'lik fiyatı 19 tl 200 ml ise 63 tl
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder