26 Kasım 2013 Salı

MAC Pro Longwear Paint Pot - Frozen Violet

 
 
 
Mac'in en merak ettiğim ürünleri arasında Paint Pot'lar ilk sıralarda yer alıyordu ve sonunda 2 tanesini alabildim.
İşte o iki taneden birisi Frozen Violet rengi içerisinde gümüş ışıltıları olan çok güzel bir mor, leylak arası çok hoş bir renk zaten bunun rengine vurulup aldım.:)
Ben aldığımdan beri hep tek başına far olarak kullandım ama bir kez gül kurusu, mor farlarla denedim ve ortaya şahane bir sonuç çıktı.
Paint pot'ların ne işe yaradığını uzun uzun anlatmayacağım zaten Mac'in bu ürününü bilmeyen yoktur ama kısaca far bazı diye belirteyim.
Fakat bu paint pot'un farkı Pro Longwear serisinden olması diğer seriden hiç paint pot'um yok ama kıyaslamasını yapanlar Pro Longwear serisinin daha kalıcı olduğunu söylüyorlar belirtmeden geçmeyeyim dedim.
 
 
 
Üstte ki ilk resim güneşin vurduğu bir anda diğeri ise normal ışıkta çekildi ve gün ışığında renginin daha canlı durduğunu söylemeliyim.
 
Hem tek başına hemde toz farların altına kullanabileceğiniz şahane bir ürün iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu.
 
Paint pot'ların fiyatı 54 tl ve tüm Mac mağazaları ve Mac Online'dan satın alabilirsiniz.
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. çok güzelmiş rengi bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Pro Longwear serisinde bi de mat mor tonlarında paint pot gördüm şimdide ona taktım Allah beni ıslah etsin.:))

    YanıtlaSil
  3. Renk gerçekten çok çok güzel!!! Benzer farların rengini de acayip patlatır!!!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Cidden patlatıyor özellikle ışıltısız farlar bu bazla süper duruyor.:) Sağol tatlım:)

    YanıtlaSil