15 Kasım 2013 Cuma

Biorichi Altın Vücut Yağı

 
 
 
Biorichi'nin bu ürününü saçlara da kullanılabildiğini öğrenince merak edip almıştım.
Su gibi, bitkisel kokulu bir ürün hem yüze, hem vücuda hemde saçlara kullanılabiliniyor.
 
Ürün açıklaması:
 
Bitkisel yağlardan altın dokunuş…

Yüksek kaliteli doğal avokado, jojoba, E ve F vitaminli yumuşak buğday başağı yağları içerir. Tüm cilt tiplerinin günlük bakımı için kullanılan besleyici bir yağdır. Yüz bölgesi de dâhil tüm vücudun bakımı için kullanılır. Cildin pürüzsüz bir görünüm almasını sağlar,esnekliğini ve dayanıklılığını korur.Avakado yağı,cildin alt tabakalarına kadar ulaşır ve kurumasını engeller.
Jojoba yağı,özellikle avakado yağı ile birlikte cilde yumuşaklık ve parlaklık verir.E ve F vitamin içerikli yumuşak buğday başağı yağı,cildinizin nemliliğini korur.

Bu yağın içerdiği besleyici maddeler hücrelerin yenilenmesine destek sağlar.Çabuk emilir,yağlı ve yapışkan bir iz bırakmaz.

Kullanım:Düzenli olarak günde 1 kere nemli cilde masaj yapılarak yedirilir.
 
*****
 
Ben yüzüme değil ama vücuduma zaman zaman kullanıyorum kışın aşırı kuruyan cildimi inanılmaz güzel yumuşatıyor ve ipek gibi bir his bırakıyor.
Asıl saçlarda ki etkisi dahada güzel diyebilirim benim saçlarım ince telli ve yağlı olduğu için birkaç damlası tüm saç boylarıma yetiyor.
Fazlasını sürünce yağlandırıyor ama saçların kalın telli ve gür ise birkaç damladan daha fazlasını kullanabilirsiniz.
Altın yağını saçıma sürdükten sonra saçımda ki elektriklenmeyi alması, saçlarıma parlaklık, canlılık katmasını çok sevdim.
Uzun vadede saçta kırık oluşmamasına bir etkisi var mı bilmiyorum ama yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım.
 
Gramajı 100 ml ve satış fiyatı 39 tl
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder