3 Ocak 2013 Perşembe

Oriflame El Bakım Maskesi

 
 
Oriflame'nin el peelinginden memnun kalınca bir de bu el maskesini almıştım.
Ve bu maskedende inanılmaz memnun kaldım özellikle bu soğuk kış günlerinde ellerinizin pamuk gibi olmasını istiyorsanız böyle bir maske mutlaka kullanmalısınız.
Doğal tatlı badem yağı ve shea yağı içeriyor, rahatsız edici bir kokusu yok aksine çok hoş bir kokusu var.
Normal bir el kreminden daha yoğun kıvamlı birşey ellerimin üzerine yoğun bir şekilde sürüyorum ve 25-30 dakika bekletiyorum.
Sonrasında ılık su ile durulayıp hemen ardından el kremini sürüyorum.
Bu maskesi özellikle akşamları yatmadan önce yapıyorum ki sabah kalktığımda pamuk gibi ellerim oluyor.:)
 
İndirime girdiği vakit mutlaka denenmesi gereken ürünlerden birisi ve benim için bittiği vakit yeniden alacağım ürünlerden.
 
Katalog satış fiyatı 13.90
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder