17 Ocak 2013 Perşembe

2013 Yılında Benim Olsun Dediklerim

Daha önce bir istek listesi oluşturmamıştım malum şimdilerde kozmetik diyetinde olduğum için diyet sonunda kendimi nelerle ödüllendirsem diye düşünmeye başladım.
İşte bu sene kozmetik adına almak istediklerim bilmiyorum hepsini alır mıyım yoksa sadece bir kaçını mı alırım.
Tek bildiğim kullandığım ürünler bitince farklı markaları denemek istediğim...
 
Fondöten
 
Fondöten mevzusunda biraz kararsızım Bourjois Healthy Mix fondötenimi severek kullanıyorum.
Fakat Bourjois'in 123 perfect fondötenini de çok merak etmekteyim.
 
 
Bir diğer merak ettiğim fondöten ise Clinique Superbalanced
 
 
Mac Matchmaster Fondöten
 
 
 
Mac Face and Body Fondöten
 
 
 
 
 
Kapatıcı olarakta denemek istediklerim yok değil.
 
Bourjois Healthy Mix Concealer
 
 
 
Mac Pro Longwear Concealer
 
 
 
Elimde bulunan 3 pudradan ikisini bitirirsem Mac Msf Pudra almayı istiyorum.
 
 
İnglot'un indiriminde bulamadığım ama mutlaka almak istediğim Duraline
 
 
 
Bi dolu makyaj fırçası aldım ama hala aklım Real Techniques'in şu 3 fırçasında diyebilirim.
Asıl istediğim Multi Task Brush fakat tek satılmıyor fondöten ve bir adet far fırçasıyla satıldığı için onu malesef alamayacağım.
Eğer tek satılsaydı kesinlikle almak istediklerimin başında geliyor.
 
Expert Face Brush
 
 
 
Powder Brush
 
 
 
Blush Brush
 
 
 
Bir de elimdeki renkli nemlendiricim bitince cilt tonuma uygun bir renkli nemlendirici almak istiyorum.
Ya Mac'in renkli nemlendiricisini almayı veya renkli nemlendirici niyetine Face and Body fondöteni alabilirim.
Asıl aklımda The Balm'ın Balm Shelter'ı var ama en açık tonu bile bende koyu durduğu için büyük ihtimal alamayacağım ama yine bir kez daha deneyeceğim.:)
 
***** 
 
Ve son olarak cilt ürünleri şu an kullandıklarım ve hala açmadıklarımda bittiğinde kendime düzgün bir cilt bakım rutini uygulamak istiyorum.
Özellikle almak istediğim birkaç ürün var.
 
Güzel bir kil maskesi almak istiyorum methini çok duyduğum Nuxe favorilerim arasında
 
 
Ve yine denediğim ama bir türlü alamadığım Clinique Nem Maskesi umarım bundan vazcayıp başka bir markanın nem maskesini almam.:)
 
 
 
Güzel bir göz kremi istiyorum hafif yapılı, az da olsa göz altı morluklarımı aydınlatacak ve yeni yeni azıcıkta olsa başlayan kırışıklarda işe yarayacak.
Ve en önemlisi göz çevresinde milia denen şeye sebep olmayacak bir ürün istiyorum.
Morluk konusunda merak ettiğim ürün Clinique Even Better Eyes
 
 
 
Yine morlukları az da olsa aydınlatmada ve göz altında oluşan torbaları, yorgunluğu alma konusunda baya iyi yorumunu duyduğum Mac Fast Response Eye Cream
 
 
 
Kiehl's Midnight Recovery Eye
 
 
Son olarak ise güzel bir nemlendirici arıyorum dermokozmetik olabilir veya olmayabilir.
Avene, Nuxe, Murad denemek istediklerimden bir de testerını alıp denediğim Clarins'in Hydraquench nemlendiricisinide alabilirim.
Kısa nemlendirici konusunda ve temizleyici, tonik konusunda az buçuk kararsız durumdayım.
 
İşte benim 2013 yılı içerisinde kozmetik adına almak istediklerim bunlar merak ediyorum bu listedekilerin kaç tanesini alacağım.:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. tatlım cilt tipini yazmamışsınki neml.tavsiye edebileyim. göz halkaların için hem gizleyici hem tedavi edici physicians formula gözüm kapalı tavsiye edebilirim.bu arada fırçalardan ben de istiyorum bakalım nasip. birde cilt tonun nasıl,bende balm shelter almayı düşünüyorum ama en açıgı bana da mı koyu gelir acaba?ben cok açık bugdayım.

    YanıtlaSil
  2. Pardon canım unutmuşum cildim kuru-karma bir cilde sahibim.
    Açık buğday isen en açığı sanırım sana olur ama almadan önce mutlaka testerından bileğinin içine veya yüzüne sürüp dene derim.
    Benim ten rengim nc15 balm shelter'ı bir kez daha deneyeceğim fena halde aklım kaldı.:)

    YanıtlaSil
  3. temam denicem.kuru karma cilde niveanın veya maybelli. bb kremini öneriyorlar ama garnierın ıhh:( cilt yapımız aynıymış.müsait bi zamanında cilt bakım rutinini bekliyorum....cok seviyorum cilt bakımla ilgili yazılarını.sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  4. Prolongwear benim de wishlistimde hep gidip, gelip almaktan vazgeçtiğim bir ürün bir türlü karar verememiştim. Ama Helena Rubinstein kapatıcım bitiyor onu yine yenileyceğim öncelikle belki sıra gelecek mac e de. Benim de Mac pudram bitince Pressed pudralar arasından MSF i düşünüyorum.Real Techniques fırçalar kesinlikle çok iyi ve başarılılar. Expert i yeni ısmarladım haftaya kavuşuruz sanırım ama fondoten için Stiplling ve Buffing Brushtan çok memnunum.Mac Fast Response göz kremine gelince, ben kullandım bence sıradan bir nemlendirici, o kadar para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum. Bu aralar Loreal ın Golden Honey sini kullanıyorum, fiyatı da çok çok uygun bayılıyorum. Bu kadat uygun fiyatnı gözaltlarımı çok iyi nemlendiriyor ve morluk vs. kalmadı diyebilirim.
    Mac in Face and body sini de hiç sevmedim ben su gibi fazla hafif.Umarım hepsine kavusursun:)

    YanıtlaSil
  5. nivea'nın renkli nemlendiricisi pembe alt tonlularda daha hoş durur ben denedim duruşunu beğenmedim.
    maybelline denemedim birşey diyemeyeceğim bir de la roche posay'ın bb kremini merak ediyorum.
    cilt bakım rutinimle ilgili yazıyı yazmam için önce aradığım nemlendiriciyi bulayım ondan sonra hemencik yazarım.:)

    YanıtlaSil
  6. İnci'cim helena rubinstein'in kapatıcısını çok merak ediyorum ama malesef ülkemizde satılmadığı için deneyemedim vede alamadım.
    Gözümü karartıp yurtdışından bir arkadaşıma sipariş etmeyi düşünüyorum ama ya memnun kalmazsam diyede korkmuyor değilim.:)
    Şu anda kullandığım 3 tane pudra var ikisi bitsin kendime ödül msf olacak.:)
    RT'nin stipplin brush'ını kullanıyorum ve kendisini pek bir seviyorum.
    Ama Başak'ın blogundaki expert face brush yorumundan sonra bu fırçayı almazsam üzülürüm gibime geliyor.:)
    Mac'in kremini o zaman eleyeyim senin dediğin kremi bi araştırayım bakayım şu an burt's bees'in göz kremini kullanıyorum bitince alınacaklar arasına l'oreal'i de katabilirim.
    Face and body'i renkli nemlendirici niyetine alabilirim diye düşünüyorum gerçi mac'in renkli nemlendiriciside çok güzel bir ürün.
    Bir süre en azından elimdeki fazlalıklar bitince yerine alınacaklar listem dahada uzayabilir.
    Tek istediğim az ama öz işime yarayan ürünler almak artık her gördüğüme atlamayacağım.:)
    Yaş 30'a gelince insan akıllanıyor mu ne:))

    YanıtlaSil
  7. Bence helena rubinsteini begenmemek imkansiz ben yenisini ismarlayacagim sirketten seyahate gidenlere. Deneyip begenmezsen blog satisi yapabilirsin en kotu ihtimal ama ben begenecegine eminim. Renk te yanilma sadece 01,02 ve 03 var 02 bana goz altima da yuzume de uyuyor.
    Bi cok sey konusunda akillaniyoruz kesin bende bu sene otuz oluyorum ama kozmetik konusunda akillanmam kisa suruyor bir ay tutuyorsam kendimi bir ay cosuyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. Helena Rubinstein magic concealer sanırım kullandığın Almanya'da satılıyor olması lazım.
    İlk fırsatta bir gelen olduğunda sipariş vereyim bakalım nasılmış:)
    Kozmetik konusunda akıllanmasakta bilinçleniyoruz daha seçiçi olmaya başlıyoruz.
    Artık aynı üründen 5 tane olacağına 1 tane olsun tam olsun diye düşünmeye başladım.:)

    YanıtlaSil