4 Ocak 2013 Cuma

Karışık Alışveriş

 
Bu aralar yine indirimlere dayanamayıp bi dolu şey aldım.
Yakında sağlam bir project pana gireceğim ama bu sefer en az 6 ay sözümden caymamayı düşünüyorum.:)
Neyse geleyim aldıklarıma
 
Neutrogena vücut kremi ve el kremini Migros'un %50 indiriminden aldım hatta ikişer tane alacaktım ama kızım kendine gel deyip birer taneyle olay mahalinden uzaklaştım.:)
Diadermine karma ciltler için nemlendiriciyi de Migros'un %50 indiriminden aldım.
Hatta ikili paketteydi birini açtım kullanıyorum.
Kışın çok fazla nemlendirici kullandığım için uygun fiyatlı gündüz sıkça kullanacağım bir ürün arıyordum bunu bulunca aldım inşallah memnun kalırım.
 
Gratis'ten ise Nivea deodorant ve The Balm Sexy Mama pudrayı aldım.
 
Oriflame'nin yeni satışa sunulan Sparkle İn Paris parfümünden birkaç arkadaşım alınca kokusuna vurulup bir tanede kendime aldım.
 
Yves Rocher'dan ise doğum günü indirimini değerlendirip ekspres göz makyaj temizleyici ve saç dökülmesini önceliyi şampuan aldım.
Aslında doğum günüm 18 aralık ama ben yr kart çıkartırken 1 ocak'ı yani nüfus kağıdımda yazanı kaydettirdim.
Neyse açıklamamıda yaptıktan sonra devam ediyorum.:)
 
İnglot'tan ise dayanamayıp 3'lü far paleti yaptırdım paletiyle birlikte 40 tl'ye gelince bende olmayan 3 rengi aldım.
Lacivert, gri ve gül kurusu far istiyordum böylelikle indirimle uygun bir fiyata kaliteli farlarım olmuş oldu.
Aslında aklımda rainbow farlar vardı ama mağazada oğluma dur yapma derken aklımdan çıktı.
Eğer olurda İnglot Türkiye pazarından çekilmezse en kısa zamanda rainbow farlardan da edinmek istiyorum.:)

8 yorum:

  1. iyi günlerde kullan ciclerini:)

    YanıtlaSil
  2. ben de 18 aralıklıyım, ama doğumgünü indirimlerinden 2 ocakta faydalanıyorum:)
    mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  3. nivea deodorantını çok seviyorum. bu yüzden çabuk bitirdim ben galiba:D hayırlı olsun hepsi:)

    YanıtlaSil
  4. Demek ki ben tek değilmişim doğumgünüdaşım:)
    Sanada mutlu yıllar canım:)

    YanıtlaSil
  5. Aslıhan'cım alüminyumsuz olması kendisini sevmemin en büyük sebebi diyebilirim.:)
    Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan YR sac dokulmesine karsı sampuandan ben de sipariş verdim bakalım nasıl cıkacak senin de yorumlarını merak ediyorum
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Sağol canım:)
    Ben aslında hep yağlı saçlar için olan şampuanı alıyordum fakat yeşil puanlı olunca indirime dahil değildi.
    Bende merak ettiğim için bunu alayım dedim bakalım nasıl birşeymiş kullanınca anlayacağım.:)

    YanıtlaSil