29 Ocak 2013 Salı

Bitenler ( 14 )

 
Bu ayın biten ürünleri geçen aylara nazaran biraz daha az gözüküyor.:)
Her ay bi dünya ürün bitirecek değilim ya neyse sadete geleyim.
 
İsana Duş Jeli: Rossman'dan çok uygun fiyata aldığım ve fena olmayan hoş bir ürün Rossman'a gittiğim vakit yeniden alabilirim.
 
Avon Senses Duş Jeli: Avon'un senses serisinin duş jellerini ve sıvı sabunlarını çok seviyorum bittikçe aldıklarımdan.
 
Sephora Makyaj Fırça Temizleyici: Güzel bir ürün fakat Mac'in fırça temizleyicisini kullanmaya başlayınca bunun o kadarda iyi olmadığını anladım.
Şişesini atmayacağım içine Mac'ten katacağım çünkü fırçaları böyle sprey başlıklı şişeler çok işe yarıyor.
 
Clinique All About Eyes Serum: Geçen sene aldığım bir set içerisinden çıkan seyahat boy bir üründü ancak sıra geldi kullandım ve bitti.
Güzel nemlendiren bir ürün ama daha fazlası değil büyük boyunu almayı düşünmüyorum.
 
Clinique Moisture Surge Nemlendirici: Kısa bir süre aldığım setin içerisinden çıkmıştı nemlendirmesi iyi ama kış için yeterli değil.
 
Oriflame Vücut Kremi: Kış aylarında vücut kremlerini daha sık kullanıyorum bu kremde çok güzeldi elimdeki kremleri bitirdiğimde yeniden alabileceğim bir ürün diyebilirim.
 
Oriflame El Peelingi: Çok severek kullanıyorum yerine yenisi hemen açıldı.
 
Ecolinn Ecodent Diş Macunu: Bitkisel ve cruelty free olması sebebiyle almıştım ama pekte memnun kalmadım yeniden almayı düşünmüyorum.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder