20 Aralık 2012 Perşembe

Clinique, İnglot, Yves Rocher ve Avon Alışverişi

Büyük ihtimal 2012'nin son alışveriş yazısı bu olacaktır diye düşünüyorum.
Gerçi almayı istediğim ufacık, tefecik birkaç şey daha var belki 2012 bitmeden onlarıda alırım.
Ve artık ihtiyaç olmadıkça bir süre en azından yaza kadar kozmetik almak istemiyorum.
Temizleyici, tonik, nemlendirici, şampuan, duş jeli vs. gibi biten ve yenisi alınması icab eden şeyleri alacağım.
Tabi Avon, Oriflame kataloglarına kanmazsam neyse gelelim yaklaşık 10 gün içerisinde aldıklarıma...
 
 
Boyner'den Clinique'nin 99 liralık setini dayanamadım ve aldım ki zaten nemlendiricim bitmişti, chubby stickleri denemek istiyordum.
Bu set sayesinde 30 ml'lik moisture sourge nemlendirici, tam boy high impact rimel, tam boy dörtlü göz farı, tam boy göz kalemi, tam boy bottom lash rimel ve yarım boy chubby stick sahibi oldum.
Ayrıca Boyner'den oğluşum için Burt's Bees Baby Bee şampuan ve talc içermeyen pudra aldım.
Burt's Bees ürünlerinde 2. ürüne %60 indirim vardı baya uyguna geldi ki kendim içinde birşeyler almamak için hemencik bunları alıp kasaya gittim.:)
 
Sonracıma İnglot indirimden 3 tane daha göz fırçası aldım 28po, 13p ve 9s fırçaları aldım.
 
Yves Rocher'dan bir allık hediyesi hakkım daha vardı o hakkımıda eşimin YR kartından kullandım.
Gül kurusu tonlarında hafiften lilaya bakan bir far aldım ve allığından 11 numarasını kaptım.
Aslında pudra veya kabuki fırça almak istiyordum ama mağazada olmayınca tekli far aldım.
 
Ve son olarak Avon'dan yeni çıkan Luxe serisinden kahverengi renkte rimel ve satıştan kalkan supershock altın rengi göz kalemi aldım.
 
Ürünlerin hepsinin yazısı gelecek önce yazmamı istediğiniz bir ürün varsa söyleyin dostlarım yazayım.;)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder