20 Aralık 2012 Perşembe

Essence Twilight Breaking Dawn Part2 - Bella's Secret Aydınlatıcı Pudra

 
 
Essence'nin sınırlı sayıdaki koleksiyon ürünü olarak piyasaya çıkan Twilight serisinden sadece bu aydınlatıcı pudrayı aldım.
Aklım allığında kalmış olsada benim gibi fazlaca beyaz tenli birine yakışmayacağı için almadım ee zaten ojeden, kokusundan nefret eden biri olaraktan ojelerede bakmadım.
Neyse gelelim asıl mevzuya yani aydınlatıcı pudraya kesinlikle aşırı sim içermiyor ki bu da ürünün en sevdiğim özelliği diyebilirim.
Siz ne kadar yoğun sürerseniz vereceği aydınlık o kadar fazla oluyor yani ışıltıyı ayarlaması size kalıyor.
 
 
 
Sarı ışıltıları olan bu aydınlatıcıyı ben tüm yüzüme hiç kullanmadım sadece allık sürdükten sonra hafifçe yanaklarıma ve kaş altıma sürüyorum.
Bu tarz bir ürün arayanlara ve aydınlatıcı kullanmayı sevenlere tavsiye edeceğim bir ürün hemde 9.90'lık fiyatı ve 11 gramlık gramajıyla oldukça uyguna geliyor.
Bu arada hatırlatmadan geçmeyeyim bu ürün bir koleksiyon ürünü ve stoklar bitmeden almakta fayda var.
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder