13 Aralık 2012 Perşembe

İnglot Göz Farı

 
 
Bu gördüğünüz farı 3 ürün ve üzerine %50 indirim aldım ve kullanınca yapısına, duruşuna, kalıcılığına bayıldım.
İnglot'un farları cidden şahaneymiş elimde bir dolu far olduğu için palet yaptırmaya şimdilik uzak duruyorum.
Benim aldığım sedefli bir far pearl450 oldukça canlı bir renk fotoğraflarda kırmızı gözüküyor ama daha çok kiremit rengine yakın diyebilirim.
Yani kırmızı-kiremit karışımı bordoya bakan değişik ama çok hoş bir renk.
 
 
Elbette bu rengi tek başına kullanmıyorum gölgeli makyajla şahane bir görüntü ortaya çıkıyor.
Malum bu senenin moda rengi özellikle rujlarda bunun daha koyusunu görüyoruz ve bu renkte göz makyajıda gayet güzel oluyor.
 
 
Dediğim gibi oldukça kalıcı, rengini hemen veren, pigmentasyonu çok iyi bir far bazsız bile uzun süre kalıyor.
 
İnglot'ta farların fiyatı 33 tl fakat bana %50 indirimle oldukça uyguna geldi.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder