26 Aralık 2012 Çarşamba

Avon Luxe Seduction Maskara

 
 
Avon'un yeni makyaj serisi Luxe'ten aldığım bir diğer üründe bu gördüğünüz rimel oldu.
Açıkcası rimeli ne çok beğendim nede beğenmedim fakat Avon'un şu ana kadar kullandığım rimellerinden çok farklı olduğunu söylemeliyim.
Fırçası plastik değil kıl yapılı ve çok ıslak bir rimel değil kirpiklerinizi ıslatıp, yapıştırmıyor kuru bir rimel diyebilirim.
Ben kahverengini aldım ve kirpiklerimi yapıştırmadan, ıslak, kaskatı bir görüntü ortaya çıkarmadan çok güzel bir şekilde uzattı.
 
 
 
Fakat sadece uzattı öyle aman aman bir dolgunluk vermedi.
Rengide kahve olduğu için çok doğal bir görüntü ortaya çıktı.
Sanki kirpiklerimi kirpik kıvırıcı ile kıvırmışımda uzamış gibi gözüktü.
Hem uzatsın hemde dolgun bir görüntü versin kısaca takma kirpik etkisi olsun diyenlerdenseniz bu rimel asla size göre değil.
Ama uzatması çok azıcıkta olsa dolgunluk vermesi yeterli ben doğal görüntü severim derseniz bu rimeli deneyebilirsiniz.
 
Açıkcası satış fiyatı 27 tl olan bir rimelden çok daha iyi bir performans beklerdim.
Ben %30 indirimle bir de geliş fiyatını düşünürsek baya bir uyguna aldım.
 

2 yorum:

  1. DIş görünüşleri çook güzel.

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  2. Evet ambalajlar süper sanırım far paletlerininde ambalajları güzeldir.
    Far paleti almamak için direniyorum.:)

    YanıtlaSil