2 Ekim 2012 Salı

Yurtdışı Alışverişi


Uzun zamandır beklediğim siparişlerime kavuştum.
Almanya'dan anneme, İngiltere'den ise arkadaşıma sipariş ettiğim ürünlerim sonunda elime geçti.
Gerçi bazıları istediğim gibi olmadı mesela anneme Almanya'dan Artdeco'nun jel eyelinerını sipariş etmiştim ama aldığı yerde o kalmayınca gitmiş L'oreal almış.
Bende niye L'oreal aldın deyince ee ikiside eyeliner değil mi dedi ben artık L'oreal kullanmıyorum deyincede sana yaranılmıyor dedi neyse artık yapacak bişey yok Artdeco başka bahara kaldı.:(
Burt's Bees Baby Bee'ler oğluş için alındı burada Burt's Bees'in fiyatları oldukça yüksek bende kendime Radiance göz kremi, yüz temizleyici ve lip shimmer sipariş ettim.
Özellikle göz kremi çok uyguna geldi burada 110 tl Almanya Douglas'ta 50 tl'ye almış oldum.:)
Nyx far paleti Velvet Rope rengi bayıldım mor tonlarıyla şahane gözüküyor kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Sleek, Revlon ve Mua siparişlerim ise İngiltere'den özellikle Sleek bb creami çok merak ediyordum onada kavuşmuş oldum.
Revlon lip butter bir diğer merak ettiğimdi bakalım nasılmış.
MUA primer, üçlü far, far paleti ve ruj aldım.
Sleek far paleti ve göz kalemi aldım.
 
Tüm ürünler kullanıldıkça yorumlanacaktır efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder