14 Ekim 2012 Pazar

MUA Üçlü Göz Farı

 
MUA ürünleri merak ettiğim ve ülkemizde olmayan bir markaydı bende bir süre önce İngiltere'den arkadaşıma MUA'dan birkaç ürün sipariş ettim.
Gül kurusu tonlarına yakın bir far arayışındaydım ve bu farın rengi hoşuma gidince bir tane bu gördüğünüz fardan aldım.
Benim aldığım renk Pink Sorbet bir adet çok açık bir pembe bir adet birazcık koyu bir pembe ve bir adette kahveye bakan bir renk içeriyor.
 
 
Aslında en koyu duran rengi pek gül kurusu değil daha çok kahveye kaçıyor ama sağ taraftaki koyu pembe ile birlikte şahane gölgeli makyaj yapılıyor.
Farların üçününde yapısı sedefli ve parlak asla mat far sevenlere göre değil.
 
 
Pigmentasyonu oldukça iyi hele bir de far bazıyla kullanırsanız tüm gün gözünüzde kalıyor.
Fakat tek eksisi sürerken fazlaca toz toz olması ama buna rağmen rengini bir-iki fırça darbesiyle veriyor.
 
 
Resimde gördüğünüz tek kat sürülmüş halidir.
 
Fiyatına göre performansı iyi diyebilirim superdrug'tan 2.50 sterline aldım diğer renklerini almayı düşünmüyorum çünkü alacağım bende olmayan bir renk yok.
Eğer yolunuz İngiltere'ye düşerse veya başka hangi ülkelerde satılıyorsa denk gelirseniz alın, deneyin derim.
Ama ben nerede oralara gideceğim şu markalar bana gelse diyorsanız ya giden birine sipariş edeceksiniz yada gittigidiyor'dan alacaksınız.
 Dbms kozmetik MUA ürünlerini gittigidiyor'da satıyor.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder