16 Ekim 2012 Salı

Oriflame Optimals Oxygen Boost Yüz Maskesi

 
 
Oriflame'nin ürünlerinden genel olarak memnunum pek fazla cilt bakım ürününü denememiştim.
İşte bu gördüğünüz nemlendirici maske denediğim ve memnun kaldığım bir ürün oldu.
Her cilt tipine uygun bir ürün ama karma-normal ve kuru ciltlerin daha memnun kalacağını düşünüyorum.
Ben haftada 1 veya 2 kez kullanıyorum cildimi çok nemlendirip içeriğindeki oksijen ile besliyor.
Maskeyi yaptıktan sonra cildimin daha canlı olduğunu görebiliyorum ki benim cildim solgun ve mattır.
Losyon kıvamında bir ürün cildinide bolca sürüp 10 dakika bekliyorsunuz ve 10 dakikanın sonunda cildinizde kalan fazlalığı siliyorsunuz.
Ben yine Oriflame'den aldığım süngerler ile fazlalığı alıp ılık su ile yüzümü yıkıyorum.
Maskeden sonra cildim pamuk gibi oluyor, maskenin gramajı 75 ml ve satış fiyatı 16.90 fakat ara ara indirime giriyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder