23 Ekim 2012 Salı

Burt's Bees Baby Bee Saç ve Vücut Şampuanı

 
 
Oğlum için piyasadaki bir çok bebek şampuanını denedim şu ana kadar kullandıklarım içinde en güvenerek kullandığım ürün bu oldu.
Neden mi güvenerek kullanıyorum öncelikle içeriği %98.9 doğal ve asla paraben, sls, petrolium, silikon, alkol vb. zararlı maddeler içermemesi.
Bebek şampuanında bu maddelerin işi ne derseniz bazı markalarda paraben veya sls olabiliyor artık oğluma şampuan, krem vs. alırken mutlaka içeriğini iyice okuyorum.
Hatta bebeğinize şampuan, krem, bebek yağı almadan önce cosdna.com'da bir araştırın derim bu ürün olabildiğince temiz ürünlerin arasında yer alıyor.
Ve diğer sevdiğim özelliği ise mis gibi bal kokulu olması ve kuzucuğumun saçlarını ipek gibi yapması bu ürün sadece saça değil vücuda da kullanılabiliyor.
Böyle iki işlevi olan ürünler bebekler için iyi oluyor ürünün kötü bir yanı yok mu derseniz var gramajı az 235 ml'cik hem saça hem vücuda kullanıldığı için kısa zamanda biter.
 
Ben bu şampuanı yurtdışından getirttim bana baya uyguna geldi Boyner'lerde ki satış fiyatı 44 tl bir bebek şampuanı için biraz fazla gelebilir. 
Boyner bi güzellik yapıp yılbaşında falan Burt's Bees ürünlerinde %40, %50 indirim falan yapsada stoklasam hatta kendimede bi dolu ürün alsam ne şahane olur.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder