22 Ekim 2012 Pazartesi

Avon Super Drama Mascara

 
 
Avon'un yeni çıkan rimelini merakıma yenilip aldım bugüne kadar kullandığım Avon rimellerden pek memnun kalmamıştım.
Ki supershock max rimel hariç bu rimeli birazda fırçasının dizaynından ötürü merak ettim diyebilirim.
Ve alıp kullanınca vayy be Avon sonunda bu rimel işini becebilmiş demediğim değil.
Öncelikle fırçasının morlu olmasına bayıldım ve tüm kirpiklerinizi tek tek boyuyor ve yapıştırmadan uzatıp, hacim veriyor ve dolgunlaştırıyor.
Elbette bir Max Factor False Lashes kadar olmasada gayet iyi bi dolgunluk sağlıyor.
 
 
Açıkcası beni tatmin eden bir rimel oldu yani Avon'un diğer rimelleri ile kıyasladığım vakit bu ürün gerçekten iyi iş çıkarıyor.
 
Rimelin katalog satış fiyatı 26.20 fakat indirimde 11.50 gibi bir fiyata aldım hele bir de temsilciyseniz çok daha uyguna alabilirsiniz.
 
 
 

2 yorum:

  1. avonun bütün rimellerini denedim,bir bu kaldı,bi de bunu almak lazım :))
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bence bi dene beğenme ihtimalin yüksek diye düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil