10 Eylül 2012 Pazartesi

Yves Rocher Parlatıcı Saç Maskesi

 
Bu gördüğünüz maske Yves Rocher'ın kullandığım ikinci maskesi şurada anlatmış olduğum maskeden çok memnun kalınca bir de parlatanını alayım dedim.
Ve bu maskeyi de çok beğendim daha ilk kullanımda saçlarımı yumuşattı, parlattı.
Benim saçlarım ince telli, yağlı ve hacimsizdir ama bu maskeyle saçlarım daha bi hoş gözükmeye başladı.
En basiti saçlarımı artık daha kolay tarıyorum dolaşma sorunum baya bir azaldı.
Ben bu maskeyi haftada 2 veya 3 kez kullanıyorum saçımı şampuanlama işlemi bittikten sonra bir miktar ürünü saç diplerime gelmeyecek şekilde saçıma sürüp 4-5 dakika bekletip sonra yıkıyorum.
Bu maskeyi kullandığım gün saçlarımın elektriklenmesini önlemede yardımcı olan Avon'un kırık saç ucu onarıcı serumunu kullanmama gerek bile kalmıyor.
Yani kısaca bu maske saçlarımı hem yumuş yumuş yapıyor hemde elektriklenmesini azaltıyor tabi şampuan reklamlarındaki gibi ahenkle dans eden saçlar formunda olmasada saçlarım baya bi canlanıyor.:)
 
 
Ürünün içeriğinde organik sefa çiçeği var ve ürün silikon içermiyor malum bir çok şampuan, maske vb. ürünlerde silikon var ve bu da saçın ağırlaşmasına sebep oluyor.
Besleyici-onarıcı maske daha katı yapıdaydı bu maske ise daha kremsi yapıda bununda kokusu çok güzel bittiği vakit yeniden alacağım ürünlerden.
 
Açıkcası şu ana kadar Yves Rocher'ın saç bakım ürünlerinden çok memnun kaldım.
Ürünün satış fiyatı 18.90 ama zaman zaman %30-%40 indirime giriyor hatta ben bu maskeyi %50 indirimde almıştım.
 

2 yorum:

  1. Bu ürün hala satışta mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. evet halen daha satışta olan bir ürün en son yves rocher mağazasına gittiğimde vardı.

    YanıtlaSil