2 Ekim 2017 Pazartesi

Alışveriş: Eylül Ayında Aldıklarım



Aldıklarımı tek tek postlar halinde yazmaktansa ki buna pek vaktim yok aylık alışveriş olarak yazayım dedim.
Eylül ayı boyunca fazla açılmadan ufak tefek alışverişler yaptım ayrıca Sephora'nın %20 indirimini ve Gratis'in indirimini es geçtiğim için pek bir mesudum.:)



Bu ay ilk aldıklarım Kiko far paleti ve göz kalemi oldu.
Tesadüf eseri denk geldim ve far paleti 16.50 TL'ye görünce dayanamadım özellikle o kiremit renginden dolayı aldım.
Kahverengi göz kalemi de 8 TL'ye inmişti merak edip onu da aldım.
Far paletini kullandım bile ve çok beğendim.



Kullandığım Dermalogica'nın toz yapılı peelingi bitince benzer ama daha uygun fiyatlı ürün arayışına girdim ve aklımda Gülsha ve Cyrene vardı bende tercihimi Gülsha'dan yana kullandım.
Eczanede bu ürünü alırken bana gül suyu ile birlikte kullanırsanız daha etkili olur denilince onu da aldım.:)
Gülsha gül suyunu daha önce kullanmış ve memnun kalmıştım hatta blogda yazısı da var ama Rose Dust'ı en kısa zamanda ayrıntılı olarak yazmaya çalışacağım.



MAC'in Nicki Minaj Koleksiyonu çıkınca ben bu seriden mutlaka bir tane alırım demiştim ve her tondan Nude renklerin olduğu bu koleksiyondan gördüğünüz Mmmmm ruju aldım.
Çok doğal bir ton kirli gül kurusu diyebilirim sanırım sonbahar-kış aylarında sıkça kullanacağım.
Eğer bu tonları seviyorsanız koleksiyon mağazalardan gitmeden ve en çok satan renklerden olan Mmmmm bitmeden bakın derim.



The Ordinary çok merak ettiğim markalardan biriydi cilt bakım ürünlerini kullananların yorumları hep olumlu ama malesef ülkemizde satılmayan markalardan.
Ama sevgili blogger arkadaşım ModaMasalları'nın İnstagram satış hesabında İngiltere'den aldığı sıfır ürünleri görünce dayanamadım ve hemen bu gördüğünüz iki ürünü aldım.
Ekim ayı gibi kullanmayı planlıyorum Tonik olan ciltte lekeleri azaltma etkisi var diğeri ise nem veren bir serum her ikisini de kullanınca ayrıntılı olarak yazacağım.



Vee son olarak Avon'dan iki adet ruj aldım ee tabi Avon temsilcisi olunca yeni çıkan ürünlere karşı koymak biraz zor oluyor.
Avon'un Likit Mat ve Likit Shine rujlarını denedim ve yapılarını çok beğendim bunların da ayrıntılı yazıları gelecek.
Ama likit mat ruj sevenlere tek diyeceğim mutlaka bir tane Avon'un mat rujundan edinin yapısı çok iyi ben ki The Balm'ın likit mat rujlarını kokusundan ve yapısından dolayı kullanamamış biriyim ama bunun yapısını ve ağır kokusu olmamasını çok sevdim.


İşte bu ay aldıklarım böyleydi birazı ihtiyaç birazı meraktan alınanlardı.
Ekim ayında da az ama öz alışveriş yapmaya devam etmeyi umuyorum.:)

5 yorum:

  1. güle güle kullan en çok gülsha peeling tozunu merak ettim yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ya o Ordinary Glycolic Acid hep out of stock, yakalasam kaçırmıycam. Bekleme listesine adımı yazdırdım bakalım :) Güle güle kullan hepsini; Gulsha'ları özellikle merak ediyorum! Öptüm!

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın, çok isabetli alışverişler olmuş ;)

    YanıtlaSil
  4. Mac rujun rengi çok hoş:) Gülsha gülsuyu benimde ilgimi çekiyor. Yorumlarını merak ediyorum. Hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil