27 Eylül 2017 Çarşamba

Yves Rocher İkili Doğal Bronz Pudra




Çok açık tenli olduğum için bronzerlardan biraz uzak duruyorum çünkü bir çok bronzer tenimde çamurumsu, kötü bir görüntü oluşturuyor bu sebeple ten rengime yakışan az bronzer vardır.
Turuncu tonlu olmayanları tercih ediyorum ve bu gördüğünüz Yves Rocher'ın ikili bronzerı öyle çamur gibi durmayan gerçekten adı gibi doğal duran bir ürün.
Bu ikili bronz pudraların 3 rengi mevcut bendeki orta tonu ama kontür yaparken abartılı durmuyor.


Koyu tarafı kontür yapmak açık tarafı ise tüm yüze uygulamak için ama bana açık tarafı bile baya bir koyu geldiği için bazen her iki rengini karıştırarak bazen de tek bir tarafını kullanıyorum.
Hatta far olarak kullanınca da çok sevdim kısaca hem göz makyajında hem ten makyajında ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor.


Ayrıca demeden geçmeyeyim bu ürünün şahane bir kokusu var ve bu muhteşem kokuyu içeriğinde Tiare çiçeğinin özünden alıyor.
Yapısı yumuşak, tozutma sorunu çok az, kalıcılığı tatmin edici ayrıca paraben de içermiyor.

15 gram ve fiyatının da 74.90 olduğunu da eklemeden geçmeyeyim.:)



*Ürün Yves Rocher tarafından denemem için gönderilmiştir.

2 yorum:

  1. Bunun farklı bir rengi daha var idi öyle hatırlıyorum. Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. Bu pudra inanılmaz ilgimi çekiyor ama elimdeki bronzer popülasyonu nedeniyle görmezden gelmeye çalışıyorum :)))) Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil