26 Ekim 2017 Perşembe

Oriflame Giordani Gold Büyülü Toplar




Yıllar önce top allıkları çok severdim ve sıkça kullanırdım zaten bir zamanlar bu top allıklar pek bir popülerdi.
Artık bu tarz allıklar çok az markada var ve top allıkları meşhur olan uygun fiyatlı markaların başını Oriflame çekiyor.
Giordani Gold Büyülü Topların bendeki rengi Natural Radiance bronz tonu barındıran ama içerisinde pembe ve turuncu toplarda mevcut.
Uygulandığında yüzde doğal, aydınlık bir görünüm veriyor ve içerisinde belli belirsiz hafif simleri var.



Yapısı pigmentli, fırçayı dolaştırdığınızda rengini hemen veriyor, kalıcılığı ise tatmin edici diyebilirim.
Pek çantada taşımaya uygun değil dağılıp, kırılma riski var.
Ve en güzel yanı 25 gram oluşu eğer her gün makyaj yapan veya sık allık kullanan biriyseniz bile kolay kolay bitiremezsiniz.
Giordani Gold Büyülü Topların indirimsiz satış fiyatı 64 TL



*Ürün Oriflame tarafından denemem için gönderilmiştir.

4 yorum:

  1. Ben de bu top allıkların cilde verdiği yansımayı çok seviyorum. Bunun rengi de çok şıkmış. Güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. benim için bitmesine imkan yok bunun :-))))

    YanıtlaSil
  3. ben bu top allıkları pek sevemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bi tanesi geçen yere düşmüş üzerine bastım :D çok güzel oldu halım dikkatli olmalı :D

    YanıtlaSil