20 Nisan 2017 Perşembe

Flormar Arty Pop Koleksiyonu - Ten Makyaj Ürünleri


Flormar Arty Pop Koleksiyonu incelemesine devam edelim bakalım bugünün konuğu ten makyaj ürünleri olsun.
Ten ürünleri içerisinde 3 farklı ürün bulunuyor Likit Aydınlatıcı, Pore Minimizing Makeup Primer ve BB Krem ben bu 3 üründen en çok aydınlatıcıyı sevdim.
Ki bence bu koleksiyonun yıldızı Likit Aydınlatıcı dersem abartmış olmam.


Liquid İlluminator





Aydınlatıcının 3 rengi var bana 001 Star Glow geldi tam bir inci beyazı abartısız, zarif bir aydınlık veriyor.
İçerisinde sim yok sedefli bir yapısı var yoğunluğu ayarlamak elinizde ama içerisinde sim olmadığı için sizi asla disco topuna çevirmez.
Ben sadece elmacık kemiklerimin üzerine ve dudak üstüme uyguluyorum ama bu tarz likit aydınlatıcıları fondötene karıştırıpta kullanabilirsiniz.
Likit aydınlatıcıların fiyatı 29.99


BB Krem




Malesef bana rengi oldukça koyu gelen 003 Dark Medium bu ürün için çok ayrıntılı bir yorum yapamayacağım.
Bir kez renk açıcı katarak denedim ve kısaca yorumlamam gerekirse 3 farklı tonu olan cilde pürüzsüz ve aydınlık görüntü verip renk tonunu dengelemeyi vaat eden bir ürün.
İnce bir yapısı var ne mat nede parlak daha çok kadifemsi bir bitişe sahip ama yağlı ciltlerde parlama yapma ihtimali yüksek mutlaka sonrasında transparan bir pudra ile sabitlenmeli.
BB Kremin fiyatı 24.99


Pore Minimizing Makeup Primer





Ciltteki ince çizgileri, gözenek görünümünü azaltmayı vaat eden yağsız, hafif yapılı, silikon bazlı hem fondöten altına hem de tek başına kullanılabilinen bir makyaj bazı.
Çok fazla gözenek sorunum olmadığı için ben ürünün performansını sevdim cildime uyguladıktan sonra daha pürüzsüz bir görünüm ortaya çıkıyor.
Üzerine fondöten veya bb krem uyguladığım zaman hem bir miktar kalıcılığını arttırıyor hem de uyguladığım ürün cildimde daha hoş duruyor.
Hassas cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermediğini de belirteyim.
Ürünün fiyatı 29.90

Bu ürünleri tüm Flormar mağazalarında ve www.flormar.com.tr adresinden edinebilirsiniz.


1 yorum:

  1. ben de aydınlatıcıya bayıldım :)) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil