4 Nisan 2017 Salı

Flormar Arty Pop Koleksiyonu - Göz Makyaj Ürünleri



Flormar'dan baharlık bir koleksiyon ve banada bir süre önce Flormar bu ürünleri göndermişti ama ben yoğunluğumdan dolayı inceleme yazısını yazmaya ancak fırsat bulabiliyorum.
Arty Pop Koleksiyonu'nda 10 farklı ürün bulunuyor bunlar BB Krem, Likit Aydınlatıcı, Pore Minimizing Makeup Primer, Ruj, Krem Lipgloss, İkili Far, Mascara, XL Eyeliner Pen, Oje ve Katikül Oil.


Ben bugün sizlere koleksiyonda yer alan ve göz makyaj ürünlerini yani İkili Far, Mascara ve Eyeliner Pen'i anlatacağım.
Göz makyaj ürünleri içerisinde en çok ikili farı daha doğrusu rengini çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Bana göre bu koleksiyonun yıldızı göz makyaj ürünlerinden çok ten ve dudak ürünleri diyebilirim onların incelemesini de en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.


Perfect Match Duo Eyeshadow



İkili farların 6 farklı rengi mevcut bana 001 Gold&Copper rengi gönderilmiş iyi ki bu renk geldi çünkü elimde olmayan iki rengin gelmesine çok mutlu oldum.
Çok güzel bir altın tonu ve kahve tonundan oluşuyor Flormar'ın genelde tekli farlarının yapıları çok iyi oluyor ama bu koleksiyonda yer alan ikili farlar pek şahane diyebileceğim bir yapıya sahip değiller.
Yuvarlak, plastik bir ambalajda geliyor ve ufak olmasından dolayı da çantada taşımak oldukça kolay içerisinde aplikatör falan yok ki bence farların içerisindeki o aplikatörler hiç bir işe yaramıyor böyle ufak, aplikatörsüz olmaları daha iyi diye düşünüyorum.


Biraz sert bir yapısı var yani yumuşacık, rengini tek seferde yoğun veren farlar değil ama uygulamadan önce baz kullanılırsa renklerin güzelliği daha iyi ortaya çıkıyor ve kalıcılığı artıyor.
Farların fiyatı 19.99


XL Twisting Volume&Curl Mascara



Kirpiklere kıvrım ve hacim kazandırmayı vaat eden bir ürün.
Fırçası büyük ve spiral şeklinde bu yüzden hızlıca pratik bir uygulama yapmak biraz zor oluyor diyebilirim.
En azından ben bulaştırmamak için dikkatlice sürüyorum öyle aman aman bir hacim vermese de kirpikleri tek tek ayırıyor ve tatmin edici bir şekilde kıvrım veriyor.
Daha çok günlük kullanıma uygun bir mascara ayrıca akma ve topaklanma yapmıyor.
Mascara'nın fiyatı 34.90


XL Eyeliner Pen




Pembe sevimli bir ambalajı olan bu tombul eyeliner keçe ve kalın bir uca sahip ama hem ince hem de kalın çizgi kolayca çekiliyor.
Bu ürünün sadece siyah rengi var ve rengi güzel koyu bir siyah ayrıca kalıcılığı gayet iyi, akma ve bulaşma yapmıyor.
Eyeliner Pen'in fiyatı 19.99

Arty Pop Koleksiyon ürünlerini tüm Flormar mağazalarından ve www.flormar.com.tr adresinden edinebilirsiniz.






8 yorum:

  1. Ay indirim olunca yapısı çok iyi olmasa da bu sendeki farı alacağım sanırım. Tam yazlık makyaj ikilisi zira :) Güle güle kullan şeker, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farın rengi gerçekten çok güzel yapısıda iyi olsaydı şahane olacaktı ama her iki renkte hem tek başına hem birlikte kombinleyerek çok güzel oluyor.:)

      Sil
  2. Eyeliner çok sevilmedi diye biliyorum biraz kalın olduğu için ucu ama yanılıyor muyum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucu kalın ama kalıcılığı iyi bir de eyeliner çekme konusunda iyi olmak lazım yoksa pratik çekmek bununla zor

      Sil
  3. güle güle kullan ben tırnak yağını ve ojeleri çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak yağı gerçekten güzel ve pratik bir ürün ben bu koleksiyonda aydınlatıcıyı da çok beğendim.:)

      Sil
  4. güle güle kullanın :) ben de tırnak yağı varmış onu çok merak ediyorum bu serideki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, evet o çok iyi bir ürün mağazada denk gelirsen mutlaka bakmanı tavsiye ederim.

      Sil