10 Nisan 2017 Pazartesi

Avon Far Fırçası


Avon'un makyaj fırçaları yenilenince bende merak edip bir tane almıştım.
Tercihim bu gördüğünüz far fırçası oldu daha çok karıştırma fırçası desem daha doğru olur.
Kılları çok sert değil ama yumuşakta değil yani tam kararında fakat bu fırçayı sevmekte ki bir başka sebebim farı başarılı bir şekilde uygulaması, dağıtması.
Ayrıca kolayca temizleniyor, kıl dökmüyor.

Eğer uygun fiyatlı makyaj fırçası arıyorsanız Avon'un yenilenen fırçalarına bakabilirsiniz.
Ben bu ay bir de allık fırçasını alıp denemek istiyorum umarım far fırçası kadar başarılıdır.
Fırçanın indirimsiz fiyatı 16 TL ben %50 indirimde çok daha uyguna almıştım.

1 yorum:

  1. Gayet uygun bir fiyata almışsın :)

    Bu arada takipteyim... ÇEKİLİŞİME ve bloglarıma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Desteğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil